Gå til innhold

Audi TT 3.2 quattro S-tronic

Ranger emnet


Marquez

Anbefalte innlegg

Audi TT er vakker...har alltid likt den. Neste generasjons TT var enda vakrere.

 

Men hva kan TT egentlig sammenlignes med? Dvs. hvilke modeller fra andre bilmerker? BMW Z3?

 

EDIT: Tenker da kjøreegenskaper, konstruksjon osv.

 

Burde den ikke være nokså lik som Nissan 350Z da?

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke et vondt ord om bilen altså? Men er det kanskje ikke litt voldsomt å kalle den en legende?

 

 

Helt Enig, er litt tidlig å kalle den legende vel...:shake

 

Syns hellert ikke de audi beetlene der ikke skal sammenlignes med 350z, z4, rx8 osv da dette er biler som trekker i rett ende.... Men sikkert en fin bil å cruise rundt i

 

Er det quattro på alle modellene denne gangen?

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt Enig, er litt tidlig å kalle den legende vel...:shake

 

Syns hellert ikke de audi beetlene der ikke skal sammenlignes med 350z, z4, rx8 osv da dette er biler som trekker i rett ende.... Men sikkert en fin bil å cruise rundt i

 

Er det quattro på alle modellene denne gangen?

 

Nei det er ikke quattro på 2.0TFSI. Men dette kommer kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et vondt ord om bilen altså? Men er det kanskje ikke litt voldsomt å kalle den en legende?

 

HM.... Et Stort ikon med stor S er det uansett! ;)

Og en av 90-tallets største begivenheter!

 

Det er ikke quattro på billigste utgaven DUMT (+ at det er design endringer)

Derfor har jeg skrevet ikke kjøp!

 

3.2 er penere og kommer med quattro!

Forspranget Ligger I Teknikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt poenget med standard quattro. Det må da være mange som ikke har behov for firehjulstrekk og den ekstra vekten og vedlikeholdet som følger med. En av mine naboer i Melbourne hadde TT med 2 hjulstrekk. Hun trengte vel ikke firehjulstrekk i en by hvor det aldri er frost og snø!

Bil er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man ikke vil ha quattro, så kjøp ett annet merke som ikke har det. Quattro er det beste og råeste 4hjulstrekk systemet som er laget. det er bygd for å herjes med. skal endel til før noe går i stykker.

 

P.s. den nye S6 har en motor på 5,2liter og kommer lamborgini(som også er eid av Volkswagen konsernet sammen med audi, skoda, seat og bentley

-15 Skoda Octavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quattro er det beste og råeste 4hjulstrekk systemet som er laget. det er bygd for å herjes med. skal endel til før noe går i stykker.

 

Ehhhhhh, Det er bygget for at man skal komme seg fram, og fordi at forhjulstrekk og 200hk+ er liten vits.. Ja det er sikkert artig å kjøre s6\tt og slikt, men det er fremdeles mye gøyere å kjøre en en M5 eller en Elise

Audi er i mitt syn en showoff bil, fin å kjøre fin å se på og masse komfort men ingen sportsbil og TT er ei heller noen legnede

 

Kjører foresten en del rundt en 4,2l quattro, Audi børse. Gøy rett fram, men skal jeg ut å kjøre på svingete veier og kose meg, tar jeg 924`en

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår