Gå til innhold

Pang!! der va sierra prosjektet mitt i gang :D


SmanneN

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvorfor. HVORFOR. ja hvorfor i hel/#& har du kjøpt shogun-vinge. ubeskrivelig stygt. åsså ødlegge hele bilen pga den. alle jeg kjenner ler da de er biler med sånne:P eneste bilen den passer litt på er rx7. den har litt former bak som den passer med. sleg den. kjøp coswortvinge! blir mye finere med en gang. min mening.

o- 00 Audi a4 avant 1.8tq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor. HVORFOR. ja hvorfor i hel/#& har du kjøpt shogun-vinge. ubeskrivelig stygt. åsså ødlegge hele bilen pga den. alle jeg kjenner ler da de er biler med sånne:P eneste bilen den passer litt på er rx7. den har litt former bak som den passer med. sleg den. kjøp coswortvinge! blir mye finere med en gang. min mening.

 

Hvis han vil ha noe som vekker oppsikt ar han valgt riktig vinge;)

 

de fleste med sierra sedan virker det som setter på cossie vinga, og det er jo ikke morro å ha hva allle andre har..

Den ser litt stor ut iforhold til bilen, det er jeg enig i, men kan jo bli bra tøft likevel..

har ikke sett en sierra med den vinga ennå.

Gleder meg til å se det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Tore, hvorfor den vingen dær!? jeg kan ikke tenke meg til at det kommer til å se pent ut på en sierra.. men men hver sin smak....

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han vil ha noe som vekker oppsikt ar han valgt riktig vinge;)

 

de fleste med sierra sedan virker det som setter på cossie vinga, og det er jo ikke morro å ha hva allle andre har..

Den ser litt stor ut iforhold til bilen, det er jeg enig i, men kan jo bli bra tøft likevel..

har ikke sett en sierra med den vinga ennå.

Gleder meg til å se det:)

 

hvsi han vil vekke oppsikt ja. men feil type oppsikt spør du meg. han mo jo sette den på hvis han liker det. meeeen d burde han ikke:P hehe. å grunnen til at alle omtrent har coswortvinge er at den kler sierra utrolig bra spør du meg.

o- 00 Audi a4 avant 1.8tq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde tilogmed passa bedre med en skikkelig grom, litt lav Carbonvinge enn en shogun vinge, da hadde han hatt no som vekka skikkelig (kansje positiv?) oppsikt :)

Når han først ska ha så "ekstrem" styling tror jeg det hadde blitt cool..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi får vente og se..

er enig i at det kan se spesielt ut, men tror fortsatt det kan se tøft ut jeg da..

smaken er jo som baken som man pleier å si:)

det er jo derfor man har så stort utvalg av styling oxo vil jeg tro:P

Den smaken går somregel over når man har hatt lappen en stund og ser skikkelig potensiale i bila sine.. hmmmmmmmmm

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cosworth vinge blir litt for _vanlig_ igjen :) hva med å prøve noe som ikke er gjort før?

t_pitcarbonfiberwing.jpg

repstiwing.jpg

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ja, kjører sierra selv, men akkurat den vingen blir... nja... sjekk fastford linken over her, det er sikkert link til de bildene som ligger ute på forumet der med sierra'r med slike vinger! Det ser ikke bra ut! Prøv heller en RS-vinge! Det ser bra ut! Eller, vær annerledes å kjør uten! :)

 

Uansett gleder jeg meg til å følge med! Ser ut som du hadde et greit utgangspunkt her! Hvis stylingen er hel og pen fikk du den til en ganke bra pris! :)

 

En ting som gjør seg skikkelig bra på en slik sedan er hvis du kjøper bakrutesenker og sparkler inn den i karroseriet, sammen med de svarte dekslene på sidene til bakruta! Hvis du skjønner hva jeg mener! Det blir skamgromt!

1990 Ford Sierra 2.0 DOHC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei blir lite me updates denna frituren da jeg presterte å miste digitalkameraet mit når jeg var på jobb.

Menne nå drar jeg på jobb i jenne menne blir bare borte i 1 uke.

Ser ikke ut som jeg klarer å bli ferdi me bilen til det siste sommertreffet på mo.

Han som skall lakere bilen drar på jobb på tirsdag å blir borte i 3 uker.

menne er så godt klar til lakering bilen.

Hvis alt går sånn som det er palnlagt nå er bilen ferdi lakert mella 1-4 september.

Da kommer d nok masse bilder fra hele prosjektet.

Har tenkt en go del på det me vingen å hvis d ikke blir så bra så er d noka bare den vingen jeg hadde på bilen fra før som blir satt på.

 

Mvh Ståle

Volvo V70 2.0T ;)

Audi 100 2,3E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår