SmanneN Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Der var startn på et stort prosjek i gang ;) Er bynt å demontere å pusse min kjære sierra :D Så blir d combat kit å stor vinge :D Blir vel å opgradere motor også etter hvert :D Blir nokså stor sterio også :D:D Slenger ut mere info etterhvert. Bilen skall være klar til ACR treffet 25-27 aug :D skall slenge ut bilde av bilen i sin gamle stand snarest mulig ;);) Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Dette er flotters. Håper på mange bilder etter hvert :) Kanskje det kan hjelpe meg i gang også:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jtand Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Hvordan gidd dette prosjektet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Kan ikke ha skjedd mye siden det ble med den ene posten:tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 venter da på bilder..men kommer de? Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 hei alle sammen... Sry fikk ikke tid før jeg dro på jobb å legge ut bilde :( Jeg slenger ut noen bilder i mårra ;);) Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 her blir d bilder :D:D Slik så bilen ut før jeg bynte å ribbe denn :P http://i4.photobucket.com/albums/y103/LuckyCh4rms/DSC00134.jpg http://i4.photobucket.com/albums/y103/LuckyCh4rms/DSC00135.jpg Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 samme sideskjørter som jeg har på montert nå i helgen på min jo:P høres ut som et fett prosjekt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Front å sideskjørt bare slengt på bilen for å få et bilde av kordan det kan bli ;) Som dere ser er jeg smått bynt å pusse på bilen også :D det er dette som tar tid :( Så fronten;) Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Ser bra ut! Prøve å holde øye med dette da. Driver selv Sierra-prosjekt, som så mange andre. Er litt motor og drivverk på min da.. Lykke til! Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Her her dere vingen jeg skall ha på bilen ;) Hekken ser slik ut nå :O Sideskjørt :D Frontfanger :D kommer flere bilder etterhvert ;) Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 kjempebra prosjekt ..jeg følger spent med..:thumb Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 kjempebra prosjekt ..jeg følger spent med..:thumb så fin ut den, men betalte du my for stylingen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 gjort noe mere til nå eller? noen updates? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 så fin ut den, men betalte du my for stylingen?? Betalte 2500,- for stylingen brukt :P Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg