Gå til innhold

VW GOLF 2 GTI 16v

Ranger emnet

Max Rolex

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min 86 Golf GTI 16v som prosjekt, delebil eller rep.objekt. Enkelt og greit fordi jeg ikke har tid til å pusle med den selv.

Km.stand ca.200.000, damekjørt og er ganske så orginal. Noe momo-utstyr innvendig. 15" skrudde BBS alu-felger. Har ikke vært brukt på en halvt år, men har stått lagret i garasje. Etter det jeg vet trenger den nye bremser, litt rustsveising, lakkering av bakluke og muligens ny tannstang foran. Ellers er bilen helt ok, pen innvendig. Ypperlig for å bygge om din Golf til GTI 16v.

Bilen står i Moss, Østfold. Må evt hentes på henger.

SELGES HØYSTEBYDENDE! GI BUD!! :)

For mer info ring 951 56 357

kodak%20257.jpg

kodak%20249.jpg

kodak%20246.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, her er min sjangse. Jeg trenger Golf, jeg vil gjerne ha en GTI, og her kan jeg kanskje få en GTI til under 20.000,- ....

Men har jeg penger? NEI!!!

Det er nesten til å grine av... det er et bud på 6.000,- , og jeg kunne gjerne gitt deg mer enn det... :( :( :( :(

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vil du si at budrunden er ferdig da?

Jeg er veldig intrisert..kunne ordna en goodeal til deg:)

Det er ikke noe ubetalte årsavgifter osv på bilen?

Lurer på vinterprosjekt:)

VW Bora 1.8t 2001 mod

til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo

x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil)

x golf gl 1,8 1988 jema

x Ford Sierra 2.0 is vraka

x Fiat Uno Fire 1,0

x Nissan Cherry 1,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thordarson

Når vil du si at budrunden er ferdig da?

Jeg er veldig intrisert..kunne ordna en goodeal til deg:)

Det er ikke noe ubetalte årsavgifter osv på bilen?

Lurer på vinterprosjekt:)

Tja .. budrunden tar vel noen dager, eller til noen gir meg en "slå-til-nå pris". ;) Så vidt jeg vet er det ingen forfalte avgifter på bilen siden skiltene er levert inn for leeenge siden, men den må selvfølgelig til Eu-godkjenning før registrering.

Prosjekt ja, det jeg skulle med den også... men får ikke tid desverre. Kom med bud da! :D

Er det orginale BBS 2 delte 6,5x15 hjul på den?`

isåfall er jeg interesert i de...

Vet ikke om de er orginale, men selger bilen bilen helst samlet som den står. Kan evt selge den i deler hvis ingen her er interessert i en hel GTi 16v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.. da er det veldig interesant.. hehe.. si ifra når du syns budrunda har gåt lenge nok da.. så kommer jeg å ser på bilen..om ingen byr over meg that is

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

OK.. da er det veldig interesant.. hehe.. si ifra når du syns budrunda har gåt lenge nok da.. så kommer jeg å ser på bilen..om ingen byr over meg that is

Hvis du kjøper bilen er jeg interesert i felgene.... forutsatt at de er 6,5x15 org BBS 2-delte... pm meg dersom det blir noe av

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider