Toro Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Som topic sier så lurer jeg på hva som er forskjell på tdi og tdk motorene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 TDK: 75 hk v/ 4200 rpm, 150 nm v/ 2400 rpm, kompresjon 22.5:1, forkammer-innsprøytning Første generasjon TDI: 90 hk v/ 4000 rpm, 202 nm v/ 1900 rpm, kompresjon 19.5:1, direkte-innsprøytning Boring og slaglengde er det samme på begge to: Boring: 79.5 Slaglengde: 95.5 Er glad jeg kjører TDI jeg cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 er glad jeg kjører TDK:driving m'm Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hvordan ser en forskjel på de motorene? Det er byttet motor i min bil og jeg vet ikke hvem av de jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Du ser jo om det er original IC eller ikke da :bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 er glad jeg kjører TDK:driving m'm Hadde jeg måttet gått over til TDK nå er jeg redd jeg hadde blitt skuffet ja :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 ja da hadde du blitt skuffet etter å ksrudd opp turbotrykket, diesel trykket, hivd inn en intercooler.. og vips over 100 kjappe diesel hester.. billig trimming å ja.. chip til tdi ,,hørte jeg ca 5000 kr.. hmmmmmm:) bare for å forsvare oss som kjører tdk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 er glad jeg kjører TDK:driving m'm er glad jeg kjører TD jeg..... ellerno? :D Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 ja da hadde du blitt skuffet etter å ksrudd opp turbotrykket, diesel trykket, hivd inn en intercooler.. og vips over 100 kjappe diesel hester.. billig trimming å ja.. chip til tdi ,,hørte jeg ca 5000 kr.. hmmmmmm:)bare for å forsvare oss som kjører tdk.. Problemet da er at det går så helvetes mye suppe :???: En chip til min koster 7000 kroner, da er montering inkludert og blir jeg ikke fornøyd får jeg pengene tilbake. Vist jeg chipper får jeg 125 hk og 260 nm, har vurdert det, men tviler på at det blir. Den går jo greit nok som den gjør allerede så. fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 vil en 110hk tdi fra en passat ellerno passe i min lille golf? eller en 150 hk? Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 mye suppe?? min TDK er skrudd opp en del turbotrykk, dieseltrykk, satt på filter å fontmontert inntercooler.- syns den går rimelig greit,. bruker ikke over 0,5 Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 vil en 110hk tdi fra en passat ellerno passe i min lille golf?eller en 150 hk? Det er jo i bunn og grunn den samme motoren, men du kommer til å få masse jobb med å tilpasse evt motorfester som ikke passer, pluss få alt godkjent, for ikke å snakke om alt det elektriske som følger med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 jeg blåser så vidt i fra en kompis sin audi 80 tdi med 90 hk, han tar meg i toppfart med 10km/t :( Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Vekt spiller jo også en rolle da, min veier 1195 med fører, sikkert en del lettere dere som har TDK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Problemet da er at det går så helvetes mye suppe :???: En chip til min koster 7000 kroner, da er montering inkludert og blir jeg ikke fornøyd får jeg pengene tilbake. Vist jeg chipper får jeg 125 hk og 260 nm, har vurdert det, men tviler på at det blir. Den går jo greit nok som den gjør allerede så. fatality Med mye suppe, hva mener du? hvor mye stiger forbruket? Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg