VegardAa Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Skulle til sverige i pinsehelga, men bakdekket låste seg på E6. Bilen står no i lillehammer og kommer seg ingen vei. Jeg har ikke mulighet til å hente/fikse den der nede, og er ikke villig til å betale ford mellom 1750 til 5300 kr for å fikse bilen. Er det noen her som er/kjenner noen som jobber svart/billig ? Altså, som kan fikse bilen min for en billig penge? Eller, kanskje noen vet om et selskap eller noe sånt som kunne ha fraktet bilen til Ålesund? Bilens bakhjul er bomfast.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 sender deg en pm nå... Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hvilken bil er dette da? Er det hjullager eller bremser som har takket for laget? heyyou Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardAa Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 En Ford Fiesta.. Hjullageret tipper jeg.. Ettersom jeg byttet det rett før jeg reiste.. Tror også at "hullet" hvor hjullageret sitter kan ha fått riper osv også, så da må vel den også fikses... hrmfs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hullet, da mener du vel akslingen eller spindelen som det også kalles, noe som skrues fast til trommelen som det stikker ut en tapp på, sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardAa Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Er tromler bake, og lageret er vel festet i trommel "lokket"? Som er vel den delen av trommelen som kanskje er gåen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Det er ikke mulighet for at trommelen er gått full av støv og låst seg pga dette da? Det skjedde på mutterns bil :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardAa Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Pussa vekk rust og drit inni trommelen når jeg skifta lager, og hjulet sitter BOM fast.. samme om jeg slår med slegge på det.. Eller prøve å rygge osv.. Får vel kjøpe ny deler og stikke nedover.. Hrmfs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 på bilen til muttern hadde bremsebelegget falt av bremsebåndene og kilt seg.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hvis du akkurat har bytta lageret er det nok det som har skjært seg. Fort gjort å stramme det for hardt... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Dette hørest ut som at det er noe med tromlene å gjøre, har selv erfart å 'miste' hjulet på en vectra med tromler bak, den hadde dårligt lager, da løsner HELE hjulet, og triller sin egen vei:) Men siden du har holdt på med bremsebånda osv, vil jeg tro? Kan du ha gjort noe feil der.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardAa Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hmm hmm.. Ser ut som bilen blir hentet no :) Lillehammer, get ur self a biltema.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hmm hmm.. Ser ut som bilen blir hentet no :) Lillehammer, get ur self a biltema.. hehe er bare 30 min kjøretur fra lillehammer til biltema hamar ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hehe er bare 30 min kjøretur fra lillehammer til biltema hamar ;) jupp..og i tillegg at har vi Bilvarehuset Anker, mekonomen, Jahre, Clas Ohlson og alle merkeversteder.. så tauer du hit, får du nok hjelp ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hehe, du med fiestaen ja :P så dere sto fast på e6, og så dere sto på den bilsjappa der du har bilen nå. Hvis du la merke til en hafslund kar som glana litt, så var det bare meg, vanlig rutine å kikke litt ekstra når det er biler med folk i der :P Får håpe det ordner seg da! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg