Polardego Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg og ManiaCoupe har pusset opp en 91 Cab som vi nå skal selge. Bilen er en amerikansk utgave som vi har gjort endel med. Facts: Kmstand. 112 000 miles, 1,8i motor på 98 hk. Eu-godkjent til jan-07 og årsavgift betalt. Cabben er hel og fin, et lite rift på v.side (ca 1. cm) Dette er gjort med bilen nå: - Byttet topp-pakning - Hellakkering - kleena markeringslys på sidene - bytta føler på radiator Styling: - Hovedlamper m/kryss - Klarglass blinkere i fanger. - Røde baklamper - Crom-lister på sidene - Emblemfri grill og grill-list. Felger: ATS Cup 7 x 15 ET28 (polerte) Toyo Proxes 195/50-15 med bra mønster igjen. Org. utstyr: - Servo - Aircondition - Airbag ! ! ! - El.vinduer - S.Lås - Alarm - Farget glass - cd/radio Senkefjører følger med uten tillegg i pris, evt kan Gewinde monteres mot tillegg i pris. Prisant: 39 000,- PM eller polardego@dieallervaerste.no Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Denne er nå solgt til Dinglevims... :thanks Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Ok, jeg venter (med en stor lommebok) på at flere biler fra DAV skal komme for salg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Ok, jeg venter (med en stor lommebok) på at flere biler fra DAV skal komme for salg. trenger ikke vente lenge da..... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=122002&highlight=joppe Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Ok, jeg venter (med en stor lommebok) på at flere biler fra DAV skal komme for salg. Kan jo bygge en bil for deg om du er intressert idet da, dessuten er jo "Joppe" tilsalgs... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Jeg betaler mye for den rette, men min interesse er fortrinnsvis for Golf II. Uansett, jeg har startet en prosess mot Joppe og er betydelig interessert. Jeg er redd for at den blir for dyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Bare synd denne bilen er litt for høy :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Bare synd denne bilen er litt for høy :( Den blir snart lav i følge ny eier... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Den blir snart lav i følge ny eier... ;) Godt å høre :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Den blir snart lav i følge ny eier... ;) Bare du ordner gewinde så skraper den grus for du veit ord av det ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 No sånt kanskje? :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 No sånt kanskje? :) Akkurat slik!! :D Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg