Gå til innhold

Hvem kender denne Caravelle.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hej

 

Jeg håber jeg har postet dette emne i den rigtige kategori ;)

 

Men jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme i mail kontakt til ham der ejer denne super flotte Caravelle......

 

Jeg har en hjemmeside der omhandler netop T4 så derfor ville det være cool med nogen billeder af denne Caravelle.....

 

SÅ KAN I HJÆLPE ;)

 

gul.jpg

 

 

Hvis der er andre der har en flot T4 så er I velkommen til at maile billeder :eek:

 

Go sommer

 

Kristian http://www.caravelle.dk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Har sendt deg telefonnummeret hans på PM

detter litt offtopic men, han som eier den Caravellen bor ha i Bærum? Har sett en helt lik bil med TS-racing i front ruta og TDi racing på bakrutene, men med en anne grill på Bekkestua og på B.V.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS-burner'n

detter litt offtopic men, han som eier den Caravellen bor ha i Bærum? Har sett en helt lik bil med TS-racing i front ruta og TDi racing på bakrutene, men med en anne grill på Bekkestua og på B.V.

 

 

 

Takker..... men jeg havde håbet på at han evt. kom i dette forum, så han selv kunne se indlægget :rolleyes: ... eller en havde hans email adresse........ Jeg kan ikke ringe til Norge :( jeg forstår jer jo ikke :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by caravelle.dk

 

 

 

Takker..... men jeg havde håbet på at han evt. kom i dette forum, så han selv kunne se indlægget :rolleyes: ... eller en havde hans email adresse........ Jeg kan ikke ringe til Norge :( jeg forstår jer jo ikke :D :D :D :D

 

Nej, do får snaga engelsk;)

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by caravelle.dk

 

 

 

Takker..... men jeg havde håbet på at han evt. kom i dette forum, så han selv kunne se indlægget :rolleyes: ... eller en havde hans email adresse........ Jeg kan ikke ringe til Norge :( jeg forstår jer jo ikke :D :D :D :D

 

hehe,det er vice versa også. for jeg skjønner ikke bæret av dere dansker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pahf

 

hehe,det er vice versa også. for jeg skjønner ikke bæret av dere dansker :)

 

Det spørs jo på hvor de bor da. I kjøbenhavn å sånn så er det jo mulig og skjønne noe av hva de sier, men om de bor nærmere tyskland derimot, da er det bare og gi opp! Var en danske i butikken en gang som klikka fordi jeg ikke skjønte et ord av hva han sa, så han begynte å snakke engelsk til meg og da skjønte jeg faktisk hva han sa!:)

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS-burner'n

detter litt offtopic men, han som eier den Caravellen bor ha i Bærum? Har sett en helt lik bil med TS-racing i front ruta og TDi racing på bakrutene, men med en anne grill på Bekkestua og på B.V.

 

Jepp, Han jobber på Haslum og bor på B.V. såvidt jeg vet. :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

 

Jepp, Han jobber på Haslum og bor på B.V. såvidt jeg vet. :)

Okey, da er det han som bor på Sleiverud da... Har sett han flere ganger på Shell når jeg har tatt meg en tur ned for å kjøpe "middag".

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår