dinge Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ja,da hadde seff foreldrene mine kommet seg til en idiotisk besluttning at vi sku flytte,og jeg må kanskje selge bilene mine. trist som f nå som endelig sommeren har kommet og jeg har fått knisten til å skru igjen! tilbake til bilene: det er en golf 1 gti 1,8 og en golf 2 gti 16v. 1'ern er påbegynt prsosjekt. toern er nesten klar for skilter. om det er noen spørsmål om bilene er det bare å skive det her. eller send en pm om noen er ute etter bil. bilder kan fikses.... mvh Dan Inge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Interessert i en prisantydning på begge bilene jeg. Send gjerne PM :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Interessert i en prisantydning på begge bilene jeg. Send gjerne PM :) hei,har et bud på 6k på 1'ern. 2'ern vil jeg hvertfall ha 23k for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Bilde av 1`rn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg