banybakke Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Komplett Golf G60 hugges og selges pga råde gjennom blokka. Bra G lader. Senkesett. Simoniz anlegg. Servo. Intercooler av den store typen. Edition one skinn ratt. Slitte el recaro seter Bra gearkasse fra nyere corrado. Kompl bakstilling med nesten nye foringer og Golf 4 alu calippere. Masse Golf 2 deler ellers. 260 kmt instrumenter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hvor mye for hele bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 har du dørsider i svart skinn?? Er meget interresert i det. Hva pris for golf 4 caliperene? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Pris på hele bilen? Hvor i landet står bilen? Bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 er det coilovers? hvilket merke, pris? eksosanlegg, hvor mange potter, dimensjon? bakpotte? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 g60 breddere? hvor mye skal du ha for de? Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Dere som vil ha pris på hele bilen må komme med ett bud. G60 utbyggera er i dårlig forfatning foran og på skjørtene har noen stjålet lokka over jekk festene. Til de som vil ha bilder: Legg igjen en PM med ei mail adresse så sender jeg bilder. Det er ikke dørsider i skinn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minikriss Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 pris på lader, girkasse, ratt, ic, evt servopumpe.. mail til : minikriss@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Pris på komplett servo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 1500 for komplett servo. eller kom med et bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hvor bor du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Moelv! midt mellom Lillehammer og Gjøvik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Seter foran...i åssen stand er de....pris?....bilde? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Det er elektriske Recaro seter. De er slitt og skitne. Hele interiøret er i mørke blått stoff med røde striper. Send meg en mail så kan jeg sende deg noen bilder jeg har her. mail til banybakke@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Moelv ja... Kjenner du en som heter Raymond? Sønnen til eieren av Steinvik Camping.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg