FossRacing Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Noen som har noen meninger/erfaring om hvilke motor som er best å satse på ved turbokonvertering.2,0i (ohc) eller 2,4i(cih) i ascona b. Eller er det lurere å santse på XE eller LET??? Har selfølgelig lyst på mye hester for minst mulig penger i mitt neste prosjekt. Tenker rundt 200 gamp. Siter 78 Ascona b 4d prosjekt 78 Ascona b 4d (delebil) 78 Ascona b 2d 80 Ascona b 2d B-POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 c20ne er garantert best av de to vel.. Skal tåle opptil 0.7-0.8 bar med kun større dyser. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 c20ne er en mye mer moderne motor. Ville klart gått for den om jeg skulle montere sotvifte ja! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Finsådal Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 NE seff, let er jo selvfølgeligdet enkleste men koster jo litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FossRacing Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Det står en ne turbo på autodb til 10 tusen. denne frister sykt. kan jo være den er selgt nå da... LET må være det råeste men ganske dyrt. Noen som vet om det går greit å få det godkjendt i b modellen? Siter 78 Ascona b 4d prosjekt 78 Ascona b 4d (delebil) 78 Ascona b 2d 80 Ascona b 2d B-POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 det funker fint med 2.4 turbo og! går ett par kadett c på karmøy med 2.4 turbo! å dei går ganske godt ja... er kun større dyser der og;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Finsådal Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Den ne motoren ringte jeg på i forrige uke, men da sa han den var solgt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FossRacing Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 det funker fint med 2.4 turbo og! går ett par kadett c på karmøy med 2.4 turbo! å dei går ganske godt ja... er kun større dyser der og;) ok, hvor mye hester cirka? Siter 78 Ascona b 4d prosjekt 78 Ascona b 4d (delebil) 78 Ascona b 2d 80 Ascona b 2d B-POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FossRacing Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Den ne motoren ringte jeg på i forrige uke, men da sa han den var solgt.. oki, for bare leite videre da Siter 78 Ascona b 4d prosjekt 78 Ascona b 4d (delebil) 78 Ascona b 2d 80 Ascona b 2d B-POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg