Glenn` Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Hei.Lurer bare på en liten ting...Har som sagt en 1986 golf 2 som er ombygd og satt i 16v motor.Hvis alt på det godkjenningsarket er i orden osv. har jeg da en Golf GTI 16v eller?Hva gjør den til GTI?bremser,breddere osv? kanskje noen tråd om dette fra før men fant ikke noe på søkefunksjonen... :( takker for svar =) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 - Hovedsaklig 8v eller 16v motor - GTI Stoler - GTI breddere - Skivebremser bak - Stabstag på bakakslingen? Tror det er mer, men kommer ikke på noe nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Bremsekraftforsterker og dempere(?).. Mener GTI er 20mm lavere enn "vanlig" golf.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Ja, orginalt senket! Bremsekraftforsterkeren ved jeg ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 har jo bredderne,skivebremser bak,bremskraftforsterker osv...stolene tror jeg ikke er gti da,hehe.også er den senket med gule koni og eibach fjærer...så kanskje den kan kalles gti da? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 GTI har også kjørecomputer. alt det andre stemmer også. jeg mener at du kan kalle det GTI dersom det tekniske er i orden og det blir godkjent. Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 fuuuck, glemte å logge deg ut, fred_stian :D shit happens :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 må man ha gti stoler og? :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 ja, det er det viktigste av alt :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assi! Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Har ikke Gti også dobble lykter orginalt ? Føler hver " orginale " Gti jeg ser har dobble lykter.. Slikt som dette , http://www.greeko.de/gti/winter-gti%20004-2.JPG Siter MB 211 270CDI 03` MB 210 E230 96` X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 har vell doble lykter med rød stripe irundt Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 men det skal ikke jeg ha ;) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 samma hvor mye GTI stash du trykker ned i golfen! blir fortsatt aldri en original GTI :) har en GL jeg bygger om til GTI sjøl! har drevet og lett etter GLi merker (amerikanske 16v merker) .. men finner ingen som selger til fornuftige priser Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hva er dealen med GLS? det fikk jeg aldri svar på. har en kompis som har en einser GTI, men det satt GLS-merke på den... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 GTI emblem:P Så lenge du får godkjent ombyggingen så har du jo GTI.. Om du følger godkjenningspapirene og bruker orginale GTI deler, så kan vell ikke BT si noe på det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg