jumbo Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 må si at jeg er litt imponert over fotografen.... http://www.mazda6forum.com/viewtopic.php?t=82 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Forholdsvis solid bil.. flaks at den ikke traff hans side først ;) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Kult å se på, men kjipt for han stakkaren som eier bilen..... Hvordan er det egentlig med forsikring når man kjører på bane? Feks Gatebil på Rudskogen og sånn.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Kjipt det der... Forsikring kan man se langt etter. Fete bilder! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by Jonaldo Kult å se på, men kjipt for han stakkaren som eier bilen..... Hvordan er det egentlig med forsikring når man kjører på bane? Feks Gatebil på Rudskogen og sånn.... Om det følger veitrafikkloven, dvs. kjører med maks hastighet på 80km/t (mene rjeg å huske) og sånne ting så gjelder det. Mao. breisladding i 100km/t rundt en sving er et klart brudd og da gjelder det også andre sikkerhetsregler, krav til personell som skal være tilgjengelig på banen osv. Følger alt veitrafikkloven og de regler som gjelder der skal vel forsikringen gjelde. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Når du skal kjøre på rudskogen... Skriver du ikke da under på et papir hvor du frasier deg forsikring osv? Slik at eventuelle skader osv ikke kan gå ut over rudskogen eller annen bane? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by HiiP Når du skal kjøre på rudskogen... Skriver du ikke da under på et papir hvor du frasier deg forsikring osv? Slik at eventuelle skader osv ikke kan gå ut over rudskogen eller annen bane? du frasier deg ikke forsikring, du skriver under på at du ikke kan saksøke baneeierne hvis det skulle gå galt. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by eirikoo du frasier deg ikke forsikring, du skriver under på at du ikke kan saksøke baneeierne hvis det skulle gå galt. Åja... hehe leste det ikke så nøye ;) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Er det en M3? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by famir Er det en M3? har ikke så mye peil på bmw... men... Originally posted by en eller annen dude på mazda6forum don't get it - he had his tires locked to the left.. it should have corrected the problem. How do you get an M3 to flip? Oh well.. if it was on the track he would have just spun out. ...så får nesten tro at det er det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by famir Er det en M3? Godt spørsmål.. Det skal jo være noen spesielle lister på dørene, med M3 emblemer på, de ser jeg heller ikke.. tipper det var en vanlig kjip 3serie jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Tenkte det var en vanlig 3-serie selv jeg, men da jeg leste innlegget nedenfor hvor det stod at det var en M3 ble jeg usikker... Ser ikke vidre "M3 aktig" ut. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Ikke godt det der. Ser ut som en M3. Har i alle fall styling, lister, speil og felger fra en M3. Er nok det ja. Hvem ville vel styla opp en vanlig 3er med komplett M3 utseende og ikke byttet ut blinklysene. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by Mr.Stream Ikke godt det der. Ser ut som en M3. Har i alle fall styling, lister, speil og felger fra en M3. Er nok det ja. Hvem ville vel styla opp en vanlig 3er med komplett M3 utseende og ikke byttet ut blinklysene. Du har et godt poeng der. Uansett var det nok utrolig surt for eieren. Ser ikke akkurat blid ut der han sitter. :( Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Da jeg så det siste bildet lurte jeg på om han satt å grein eller hadde vondt. Jeg vill i alle fall tutet en stor skvett hvis det hadde vært meg. stakkars fyr. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg