VW-HS Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 fet bil! gul var finest, men du må ha vw emblemet framme;) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Blir den original eller blir den litt lav kanskje? ;) Den grønne fargen virker som en standard vinner, så eg hadde muligens gått for den gule for å gjøre noe litt "annerledes".. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Heh!! Haru no bedre bilde av hu søstera di el?? :thanks Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 hva er egentli spess med den siden den heter "baywindow?" gult var kult=) Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Elsker de bilene! Bra noen tar vare på de:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 blir vel lav denne bilen kjenner jeg jørgen rett! Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 hei, flott bil, eg har ein slikt stor vw merke liggande, det er gankse stort, 25X25 eller noe slikt, hadde jort seg frammi fronten i steden for reservehjul hehe. Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Liten oppdatering på tide..har ikke fått gjort så mye som jeg har hatt lyst til i det siste men har hvertfall fått lakkert bilen invendig og sveist ny kanal på den ene siden. Har også fått ny bateriplate og det ene bakhjørnet. Skal få tatt bilder iløpet av helga.Hele helgen skal tilbringes i garasjen:) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Heh!!Haru no bedre bilde av hu søstera di el?? :thanks bare venta på det Devil hehe men det ser bra ut.. bra at noe tar vare på gamle travere :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Gult er kult:) Den gule vag`en var jo barsk! skal du få den noe og lignende? Gikk vel en del bokser meg primer hehe ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Gult er kult:) Den gule vag`en var jo barsk! skal du få den noe og lignende? Gikk vel en del bokser meg primer hehe ;) Den gule er absolutt barsk..Planen er å få litt cali/surf stil på bilen:DDigger den looken.. Gikk med 1.5 l Primer og nesten en liter lakk men resultatet er jeg storfornøyd med til å være første gang jeg har sprøyta noe selv:)Bilder kommer til helga.. Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 gul var nok best av dem.. men beige eller hvit og lofotengrün ville nok vært fett det også.. forøvrig syns jeg du skal beholde reservehjulet foran.. men da i samme stil som eventuelle hjul på bilen. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Surf's up! Denne må du jo bare ta med på tur til Portugal eller Tarifa i Spania (les: vestkysten). Stå på! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 gul var nok best av dem.. men beige eller hvit og lofotengrün ville nok vært fett det også.. forøvrig syns jeg du skal beholde reservehjulet foran.. men da i samme stil som eventuelle hjul på bilen. Regner med at bilen blir gul..HVitfargen er er litt vaniljeaktig.Lyser opp i dagslys og blir behagelig og rett og slett koselig i skumring/mørket, Noe som passer bra iogmed at den skal campes i:) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Surf's up! Denne må du jo bare ta med på tur til Portugal eller Tarifa i Spania (les: vestkysten). Stå på! Det er planen det ja:) Først og fremst pusses opp og bli pen i år.Tenkte å ta motor,girkasse og understell til vinteren..Dvs nedplukk og oppbugging av motor,skifte foringer og synkringer i kassa og såklart moassive senk og felger..Så til neste år er den klar for en eller flere skikkelig turer full av sykkel/windsurf og kite utstyr hvis lommeboka er klar for det utsrtyret sa:)hehe Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg