J.C Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Da er proskjektet i hus og godt påbegynt..Kjøpte denne bilen sammen med søstern for litt siden.Fant ut at vi skulle ha en sånn siden vi begge har drømt om en sånn lenge.. Bilen er en VW transporter baywindow registrert for 6 pers(4 uten belte). Den har "camping" interiør som består av to benker og et skap baki. Dette skal fikses opp og et nedfellbart bord skal lages imellom benkene. Ellers har jeg funnet en del rust på den som jeg er godt igang med å fjerne å sveise nytt.Må bytte begge innerkanaler,litt på utvendige kanaler,Batteriplata er så og si borte og litt annet smått.. Bilen er for tiden helt plukka ned i garasjen og pusset ned innvendig og skal grunnes i morgen..Ble nettopp ferdig med å grunne innvendig på dørene,bakluka og skyvedøren. Vil oppdatere ganske fortløpende og legger ut noen bilder fra rett etter den ble henta..Resten har jeg ikke lagt inn på maskina enda.. Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Måtte vaske den skikkelig før den blei kjørt inn i garasjen Såvidt begynnt å grunne gulvet med industrigrunning for å beskytte godt mot rust Litt forskjell på fargen på solskjermene kanskje?? Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Konge bil! Herlig at du skal restaurere å ta vare på den! Står en i nærheten og forsvinner i en skog, synd :( ! Uansett, fett prosjekt! lykke til! Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 dette blir spennende, jeg kommer til å følge med iallefall :) Lykke til! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Her er fargekombinasjonene vi har tenkt på..Vanskelig å bestemme seg gitt..hehe:) Hva synes folket?Gul eller grønn? Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Detta blir tøft.. Digger disse bilene...;) Syns gul var finest jeg... Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Digg bil! :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Gul var finest :) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 jeg må si meg enig i at den gule var penest :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Legger ut noen bilder til..Har fått gjort endel i helge egentlig.. Lage nytt stigtrinn.. Driver å banker plate til kanalene.. med litt hjelp fra fatter.Kjekt at han drev med biloppretting før:)hehe Pusser ned dørene som skal grunnes på innersiden.Vekk med den fæle oransje:) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Fått pussa og grunna innvendig også..I akjson med boksen..hehe Igang med grunning på dørene..Her bruker vi grunning med sprøyte,litt bedre enn boks kan man si Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Også tok jeg et lag inni bilen på alle synlige flater Sis renser litt interiør..bærer preg av at det er gammelt og brukt:) Det var alt for nå;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Konge,enkelt og greit:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Bli bra dette! Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Gul var absolutt finest! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg