olafur Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 HeY! Jeg skal kjøpe nye hjul til min Audi 80, men er ikke sikker på hva jeg skal kjøpe. Kult om noen kan komme med tips og legg gjerne ut bilder av hva dere synes er fint. Dette er en svart 94 mod, amerikansk versjon. pft Siter _____________________ Audi 80 2.8 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 HeY! Jeg skal kjøpe nye hjul til min Audi 80, men er ikke sikker på hva jeg skal kjøpe. Kult om noen kan komme med tips og legg gjerne ut bilder av hva dere synes er fint. Dette er en svart 94 mod, amerikansk versjon. pft eg har senka min 40 forann og 30 bak, kjører på 205/50/16. Subbar litt bake av og til når eg har folk i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olafur Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 eg har senka min 40 forann og 30 bak, kjører på 205/50/16. Subbar litt bake av og til når eg har folk i bilen. Tja... Jeg tror jeg kanskje vil satse på 17", men er jo alltid åpen for innspill. Siter _____________________ Audi 80 2.8 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg