Trollet_ Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 faen meg sløvt at treffene slutter i trondheim og ikke går nord-over.!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 faen meg sløvt at treffene slutter i trondheim og ikke går nord-over.!! Enig..Men det begynner vel å skje ting i nord også nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Zetec: vet du om det er andre "målinger" her på sørlandet i nærmeste fremtid? tenkte å få målt litt på anlegget før jeg evt skifter ut/bygger om igjen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Grimstad på St.Hans var planen at det skulle skje noe ja, hvis ikke kan du jo bare ta turen til meg uansett, har jo komplett utstyr her :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 ;) supert! får se om jeg skal bortover til Ændal en dag,om ikke blir det nok st.hans :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 I dag skjer det i Trondheim:) Møt opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trusestrikk Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 I dag skjer det i Trondheim:) Møt opp! Var der en liten tur for å sjekke dB. Var bil nr. 2 og dro rett etterpå. Målte bare en gang og jeg vet ikke hvilken plassering jeg fikk. De sa jeg var finale i 7 tida men jeg hadde andre planer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Var der en liten tur for å sjekke dB. Var bil nr. 2 og dro rett etterpå. Målte bare en gang og jeg vet ikke hvilken plassering jeg fikk. De sa jeg var finale i 7 tida men jeg hadde andre planer. Hva slags anlegg var dette da? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Her er det fullt kjør ihvertfall! :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Her er det fullt kjør ihvertfall! :D Det var bra. Var innom en tur jeg også, skulle gjerne ha vært der lengre, men har jo en liten tass hjemme..hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Noen som har bilder? Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trusestrikk Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Hva slags anlegg var dette da? 2 jvc subber og MMATS forsterker. Hører rykter om at 1. plassen i rookie klassen gikk til en med 137 dB. Hadde jeg blitt igjen der hadde jeg vunnet med mine 139,7 dB. De hadde nemlig skreve Street B på meg. D er jo feil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 var et fett treff ;D fikk kjøre stebror sin nye civic å :P klarte 142db ;D følte meg som en pappagutt :P haha.. var forresten jææævli mye bra der idag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 var et fett treff ;D fikk kjøre stebror sin nye civic å :P klarte 142db ;D følte meg som en pappagutt :P haha.. var forresten jææævli mye bra der idag.. Du som kjørte den sorte?? Den uten fjernkontroll? Litt trist den mersedesen i superstreet ikke fikk tingene til å funke( den handicap bilen) For den spiller høyt, eller, gjorde det iallefall i fjor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Noen som har bilder? http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=2871 Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg