xGrape Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ps: subkassa er bare for illustrasjon :) Phew. For den så litt sliten ut:D Kan ikke si jeg likte det laminat-greiene dine. Se til å få trukket det med stoffmatter fra biltema ellerno:) Men props for girkula. Fiiiiint;) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 hehe.. kunne det blitt litt bedre med mørkere laminat kanskje? fikk ideen av en pimp my ride episode :) har slengt inn dørmatter med røde effekter så det passer til girposen.. Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Kanskje blitt bedre uten laminat i det hele tatt? Det mener jeg ihvertfall:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ja, mulig dere har rett.. får dra på bilXtra å hente trekk da.. :) men trengte ny plate i bagasjerommet så da fikk jeg iallefall fikset det.. Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Trekk er et klart mye bedre alternativ. Blir litt feil å få en "båt/stuefølelse" når man ser baki bilen din. Trekke laminatgulvet i sort stoff så blir det bra;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend18 Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 HJELP! Bagasjerommet mitt er låst! får ikke låst det opp! hva gjør jeg? kan det være en sikring til sentrallåsen som er gåen? Riv av det plastdekselet som sitter på innsiden av bagasjeluka, å dytt en sånn plastdings opp. Værtfall må jeg det på min noen ganger. Ser fort hva som er galt når man drar av det plastdekselt isåfall:) Siter VW Golf Mk3 1.8GL 94mod Opel Omega 2.0i LS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Trekk er et klart mye bedre alternativ. Blir litt feil å få en "båt/stuefølelse" når man ser baki bilen din. Trekke laminatgulvet i sort stoff så blir det bra;) Thnx.. har fått en del nye ideer så nå skal det gå bra.. :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Riv av det plastdekselet som sitter på innsiden av bagasjeluka, å dytt en sånn plastdings opp. Værtfall må jeg det på min noen ganger. Ser fort hva som er galt når man drar av det plastdekselt isåfall:) Men sentrallåsen min har også sluttet å fungere? Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Sjekk pumpa.. Sitter bak høyre baklykt. Kan være at en av slangene har detti av eller noe. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 takker..skal sjekke den.. Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 takker..skal sjekke den.. Den sitter inni et slags etui eller holder der, bare å ta av en liten reim så har du den i hånda. Tror det er Hella som lager dem, så vær forsiktig med den, de vet å ta seg betalt :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 skal prøve d kremt! takk skal du ha! :) har bare hella lamper på bilen ellers så jeg vet at de har stive priser.. Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 er det mye stress med å fjerne bakrutevisker? hva kan man bruke for å tette igjen hullet som blir igjen? tenkte på å gjøre d idag.. :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Ikke noe problem å fjerne på 5 minutt. Om du ikke skal sveise igjen hullet riktignok. Tar av den plasten innenfor bakluka, hekter av kontakta på motoren, skrur løs skruene som motoren sitter i (usikker på hvor mange det er, men det ser du selv), skrur løs pusseren på utsiden. Og etter du har gjort dette skal motoren være ute. Så stikker du på nærmeste bensinstasjon/bilrekvisita og kjøper en svart "karosseripropp" som du setter i hullet som blir. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Glimrende.. da tenker jeg at d blir gjort idag.. har du foressten noen andre enkle modifikasjoner jeg kan gjøre uten så mye stress? :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg