Gå til innhold

Toyota Corolla GT 85-89 ønskes kjøpt

Ranger emnet

CorollaGT

Anbefalte innlegg

Originally posted by springbrett

Hei CorollaGT..

En kompis av meg har en som er nylakket og halvt montert sammen. Den har stått utenfor huset i ca. et år nå.

Skal stikke å ta noen biler jeg.. Så ligger jeg dem inn..

Gjør det du!!! Veldig snillt av deg.

Venter...................................:D:D:D:D:D

CorollaGT:

VW Golf '90

Toyota Corolla GT '86 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by springbrett

Hei CorollaGT..

En kompis av meg har en som er nylakket og halvt montert sammen. Den har stått utenfor huset i ca. et år nå.

Skal stikke å ta noen biler jeg.. Så ligger jeg dem inn..

Når kommer disse bildene a? Hadde vært kuult å få sett den

VW Golf '90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daihard

fint for dere,det da, Nolimit...;) lurer på hva du mener med MANGE....det var jo derfor jeg nevnte at sarpsborg og fredrisktad området er det større sjanser for å finne ei brukbar ei....:D ..vi har vraka ei rolla Gt for par årsiden....ellers er det verken dyre deler eller vanskelig jobb å få en rolla opp og gå.... veng har jå nærmest hele bilen i deler på lager jo, mann!:cool:

Trur du blander Corolla GT med Corolla GTi... det er to heeeelt forskjellige biler. GTi er den stygge forhjulstrekkeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Trur du blander Corolla GT med Corolla GTi... det er to heeeelt forskjellige biler. GTi er den stygge forhjulstrekkeren.

Stygge fremhjulstrekkeren? Litt skjeldne biler som går greit det da! Og hadde jeg hatt den bilen som du har bilde av under nicket ditt, så tror jeg faktisk at jeg hadde spart de fingertuppene for tastetrykka du har brukt over........:o

CorollaGT:D

VW Golf '90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorollaGT

Stygge fremhjulstrekkeren? Litt skjeldne biler som går greit det da! Og hadde jeg hatt den bilen som du har bilde av under nicket ditt, så tror jeg faktisk at jeg hadde spart de fingertuppene for tastetrykka du har brukt over........:o

CorollaGT:D

Hvorfor det? Vi er da her for å uttale oss. Og synes jeg den er stygg så synes jeg det.Selv om det sikkert er en morsom sprek liten bil. ;)

Ingen grunn til å begynne med barnslig sammenlikning.

Originally posted by daihard

4a-ge 1,6 twincam dohc, er levert i både aw11 og rolla som det spørres etter her er i ae80 karosseri, som gikk fra 86-89, og så kom ae90, (som du mener er gti, toyota norge har aldri tatt inn noe rolla som heter GTI, men det sitter samme motor som i ae80) 89 til begynneslen 92, da kom ee100 serien som gikk frem til 97 fra 97 kom ee111 serien med stygge runde lykter så kom face liften 2000 da het det zze120 serie med vvti motor så kom den siste som du ser tsporten...husker ikke helt hva den heter for no i farta...

jeg mener det er noen bilder av en lilla rolla gt og det er den som det spørres etter her og det er den det er lite av.....

:D

Ok, heter vel ikke GTi da, tok feil der. Ser bare det står Corolla GTi TwinCam når jeg ser slike til salgs.

Men du skrev at Veng hadde alt av deler til de, og det var den med forhjulstrekk du mente?

DETTE er hva jeg kaller Corolla GTI, og trudde da det ble tatt sånne inn i norge... Men da er det altså IKKE en sånn det er snakk om her?

post-112-13804851602644_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen på bilde her, er den til salgs eller. Kunne tenkt meg en slik en bil å bruke til leketøy og prosjekt.

Eller den eldre utgaven, den som er litt mere firkantet!

Noen som kjenner til noen?

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider