Paasan Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Kan få tak i en KR motor med vannpumpe og fordeler. Noen som vet hva jeg mangler for å få denne til å fungere? Bilen den skal stå i er en Gti 8v GZ så har sikkert noen av delene der. Kan jeg bruke dynamo og oljepumpe fra 8v? Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Kan få tak i en KR motor med vannpumpe og fordeler. Noen som vet hva jeg mangler for å få denne til å fungere? Bilen den skal stå i er en Gti 8v GZ så har sikkert noen av delene der. Kan jeg bruke dynamo og oljepumpe fra 8v? dynamoen passar ikkje då det er andre fester på den og plutselig er den litt dyrare ny. Oljepompa veit eg ikkje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 har du lednings nett til 16v da? dynamo passer vel vis man skrur over festene?for blokka er vel den samma på alle golf`er? hmmm..olje pumpa...nå husker jeg ikke hvor den sitter en gang så..hehee... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paasan Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 takker for svar :D mangler ledningsnett... men har lest at det er mulig å bruke det fra 8v gti et eller annet sted. Kan jeg bruke spruten fra 8v? Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg