farlig Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Er det noen her som har montert usa blink på 940en sin? Er det mye som må modifiseres? Er det en ordentlig innfesting på disse, eller må de limes fast? Siden det må moddes litt, er det mulig å reversere det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 For å få til dette så må du i utgangspunktet ødelegge huset til hovedlampa + at du må fjerne det som har med innfesting på selve usa lampen. Festeannordnig er noe du må fikse selv. Jeg har gjort dette på 2stk 900 biler jeg har hatt. Det ferdige resultatet ble bra.... Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Takk for svar! Hvordan festet du lyktene? Hvordan blir det med det elektriske? Jeg mener jeg har lest noe om at det er forskjellig kvalitet/passform etter hvor man kjøper lyktene fra. Hvor fikk du tak i dine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Jeg skrudde mine med selvborrende skruer i topp og bunn(litt vanskelig å forklare) og så la jeg en remse med rutekitt mellom park/blink og hovedlampa. Jeg borret hull og satt inn en ekstra pæreholder for parklyset, så da er det elektriske enkelt siden man da bruker de ledningene som allerede er der. Jeg kjøpte mine lamper på vallåkra-treffet. Håper dette hjalp deg litt mer.... Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Har gjort det på samme måte som THO, bortsett fra at j ikke har brukt skruere... kan anbefale deg å titte litt på denne linken... http://www.volvo940turbo.dk se under tips og triks, der står det hvordan man bygger om... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Takk! Det ser da ganske lett ut. Den ramma som man må kappe til, er det mulig å skru den av lykta? Det beste hadde vel vært å få tak i en brukt slik ramme som man kan herpe, i stedet for den som sitter der fra før? Må jeg da skaffe meg to nye frontlykter, eller holder det med blinklysfestet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg