jcb_b Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hei! Har nettop kjøpt meg en golf gti 16v :D . Tenkte å kjøpe nytt luftfilter (performance). Lurer på om noen vet om noen bra butikker i Bergen som selger tuning utstyr? I bilen er det noen gamle scirocco seter. De grå/blå. Fargen og mønsteret er ikke fint. Jeg har lyst til å farge setene og stoffet på dørene i svart. Spørsmålet er om det finnes noen "smarte" måter å gjøre dette på? En kamerat sa at jeg kunne bruke hårfargings-kit på setene. Noen som har erfaringer med dette? JC Siter ´88 Golf GTI 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hårfarge-greier vil vel slites bort fort som f... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 det finnes spraybokser som er til akkurat dette.. :) colorbond er et av merkene.. kjøpte noen bokser av en kar for en stund siden.. send meg en pm så kan du få nummeret hans.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[]_ []D Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hei! Har nettop kjøpt meg en golf gti 16v :D . Tenkte å kjøpe nytt luftfilter (performance). Lurer på om noen vet om noen bra butikker i Bergen som selger tuning utstyr? I bilen er det noen gamle scirocco seter. De grå/blå. Fargen og mønsteret er ikke fint. Jeg har lyst til å farge setene og stoffet på dørene i svart. Spørsmålet er om det finnes noen "smarte" måter å gjøre dette på? En kamerat sa at jeg kunne bruke hårfargings-kit på setene. Noen som har erfaringer med dette? JC Bergenbilelektronikk(Midttun) - KN filter ATM Performance(Lønningsflaten) - KD Filter(der eg kjøpte mitt) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Jeg har et konfilter med varmeskjold liggende nede i Bergen faktisk, så om du vil kan du få det for en billig penge :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 ATM Performance? Heter vel AST Performance :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[]_ []D Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 ATM Performance? Heter vel AST Performance :) Ja seff, eg som roter:P Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilar Skrevet Juni 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2013 Ser at mitt firma er i denne tråden ang. å sette ny farge på seter. Legger ved litt info her. COLORBOND penetrerer overflaten av lær, vinyl, ABS, PVC, polykarbonat, polyuretan, lexan, termisk plast uretan, metall, og (TPO) polypropylene. Produktet danner en molekylær binding som gjenoppretter eller endrer fargen permanent. COLORBOND vil ikke sprekke, flasse eller flake av.. Overflatestrukturen endres aldri eller blir borte, uansett hvor mange ganger COLORBOND brukes. Smidigheten eller "underlaget" blir ikke stivt eller sprøtt. COLORBOND kan brukes på dashbord, seter,tepper, instrumentpaneler, ratt, bildekk, kabrioleter, speil, og utvendige plastdetaljer. Nesten hvor som helst på en bil eller båt. mer info på www.colorbond.no Hilsen Roger Meyer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2013 7 år gammel tråd ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2013 Aldri for sent med litt reklame ;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg