Sikaflex Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 hei,, Skall skifte dissa 2 store foringane rett under fjøra bake,, dei so helde oppe bakakslingen,, Lurte på om nåken he sifta dei,, å he nåken gode tips å kåme me,,??:thanks Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 http://home.no.net/ebrox/TAB.htm Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Det er god skikk på et forum hvor ikke alle snakker likt, og skrive bokmål evt nynorsk. Alle forstår ikke din dialekt like godt som de der du bor. En bedre topic her hadde heller ikke skadet, derfor lager jeg en mer beskrivende :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 hei,, Skall skifte dissa 2 store foringane rett under fjøra bake,, dei so helde oppe bakakslingen,, Lurte på om nåken he sifta dei,, å he nåken gode tips å kåme me,,??:thanks Har du mistet '.'? Eller syntes du bare at ett enkelt komma ville føle seg ensomt? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 kan ikke si jeg gelder meg til og bytte, er rusta hul i ene hylsa hos meg :| Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Sikkeli mannj folk bruka skjere brennar Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Det er god skikk på et forum hvor ikke alle snakker likt, og skrive bokmål evt nynorsk. Alle forstår ikke din dialekt like godt som de der du bor.En bedre topic her hadde heller ikke skadet, derfor lager jeg en mer beskrivende :) studera ikkje so mykje norsk skriving,, men kan nå sjå ka eg får til,,:P Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 kan ikke si jeg gelder meg til og bytte, er rusta hul i ene hylsa hos meg :| off, må sei det var en drit jobb alt satt so fast,, bra de blir lenge til neste gong Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Sikkeli mannj folk bruka skjere brennar LUFT HAMMAR far,, Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 LUFT HAMMAR far,, lufthammar er før jenter . kraft verktøy alt under 1500watt er dårli Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 lufthammar er før jenter . kraft verktøy alt under 1500watt er dårli luft verktøy e mykje mer brutalt,., Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 du kan no berre få stå der å lofte luftverktøye ditt du. når eg kjem med skjere brennare å gassflaske. so skal ej lage cabriolet før du he kleia ut foringane Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 du kan no berre få stå der å lofte luftverktøye ditt du. når eg kjem med skjere brennare å gassflaske. so skal ej lage cabriolet før du he kleia ut foringane du he ikkje skjere brennar,, din tøv.. Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 ke du veit Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 brukte du lang tid?? jeg skal snart skifte til poly foringer bak.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg