pinjongen Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 hvordan åpner jeg en 240 uten nøkler... en '85... skal inn i min EGEN! ikke noen andres.. lommebok mobil og nøkler der inne!!! Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Tester noen andre 240 nøkler vell.. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 tror du 740 passer? er lettere å få tak i... Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Når jeg låste meg ute i Opelen, brukte jeg en hengelåsnøkkel :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Har du ikke no xtra nøkkel da ? :( Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 har bare EN nøkkel til tenning og dører... og en annen til bagasje.. men faan ass.. trenger tips.. prøvd en del andre nøkler nå... Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 viss du har en nøkkel som går inn i nøkkel hulle, ta å lirk noen ganger til høyre å likens til venstre, så skal den låse seg opp. gjorde det værtfall til meg:) ett tips.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Ring NAF. eller purken Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 press inn vinduet. sett en liten kloss i mellom døra og vinduet. få tak i en metal stang av tynn type med et mothakk på. fisk etter dør staget og dra opp. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vadder Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Ring volvo og prøv å få tak i nøkkelkode. så drar du et sted å filer opp en ny nøkkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 får du opnet bag.luka , kan du gå gjennom turkuken i baksetet med et kosteskaft og vippe opp låsepinnen! FUNKER!!! hehe , eller vippe ut trekantruta bak. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vadder Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Ring volvo og prøv å få tak i nøkkelkode. så drar du et sted å filer opp en ny nøkkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 å bruke ståltråd for å få opp døra er en enkel sak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 press inn vinduet. sett en liten kloss i mellom døra og vinduet. få tak i en metal stang av tynn type med et mothakk på. fisk etter dør staget og dra opp. Funker bra med en Sykkel eike :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 visst ikke noe av dette funker så bruker du ett skru jern på døra eller bagasje lokk, så må du ha no langt med krok på som du hekter nøkkelen i, (visst du går for bagasjelokket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg