v740 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Er noen ledninger som bare henger og slenger i motorrommet :shake Finner ikke no sted de kan kobles til :bok Noen som vet noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Kan være at en annen utgave av bilen din har mere utstyr, men at alle utgavene har samme elnett uansett! Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 virker som at det var til en el gasser dette.. så du trenger ikke å bry deg mere om de, men du kan godt isolere de, å gjemme de litt unna, just for show.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Denne skal kobles bak på dynamoen, aner ikke hva den er god for, men har en slik selv. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sopadopa Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Sånn er det i motor rommet mitt og. Å jeg har en 626gt trudde den hadde alt av extra utstyr jeg?:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 er til ekstra utstyr.lagt ut orginalt fra frabrik.ikke nødvenigt og bli stressa av det.så lenge du ikke får noen varsel lamper osv. ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740 Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 hehe! har sånn varsellampe som driver å lyser... men alle lys og alt funker som det skal.. skal feste den saken bak dynamo og se hva som skjer :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740 Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 hmmm.. ekke no sted bak dynamo til å feste den her?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Bj Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Alle har ikke den koplingen bak dynamoen så denne trenger du ikke å bry deg om. Den ledningen som mangler isolasjon ligner på den som skal på vanntempgiveren, den med "øre" på skal sikkert jordes og den siste vet jeg ikke. Farge på denne???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740 Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Alle har ikke den koplingen bak dynamoen så denne trenger du ikke å bry deg om. Den ledningen som mangler isolasjon ligner på den som skal på vanntempgiveren, den med "øre" på skal sikkert jordes og den siste vet jeg ikke. Farge på denne???? De to går sammen.. fargen er vel, grønn eller gul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenaa Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Denne skal kobles bak på dynamoen, aner ikke hva den er god for, men har en slik selv. Denne er til laderegulering , sitter en temp føler under batteriet.Skal kobles på en dynamo. Mvh Morten Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg