vw-vegard Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Må vel være noen her inne som veit det , så slipper du bryet med å sende det inn :) edit; treig internett gjorde at jeg ikke rakk å skrive det først nei..:doh Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Må vel være noen her inne som veit det , så slipper du bryet med å sende det inn :) Ja, kanskje det. Vi får se. Men en annen ting, hvilke gti 8v motorer er best, hører av noen att den med k-jet(112hk) er best, mens andre sier den med digifant(107hk) er best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 ett søtt lite program som heter opera mini:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 bilen er litt rar fortiden. Har vært borti det att vis jeg trår litt hardt på gassen, å så kjører pent igjen. kan skje 30-40min etter jeg kjørte på litt. Så begynner det å lufte litt bensin, så begynner bilen å dra litt dårligt, hoster å harker litt, å plutselig så vil han ikke gå i det hele tatt, kan holde full gass i minutter uten att turtalle går over 3-3,5k rpm. Så da er det bare stoppe 1min eller 2. Så starte, å den var helt iorden igjen. Så her en dag skjekket jeg co`n min, den låg på ca 1,7-2,5 ett sted på tomgang. Men på gass, først 3000rpm så steig co`n til 8. Å på litt over 5000rpm så gikk ikke skalaen lenger, å den stoppa på 9,9. Så tenkte jeg skulle skruve litt på denna co skruen på forgassern, fikk ned co`n brukbart å alt såg bra ut. MEN, nå så nytter det nesten ikke å kjøre på første å andre gir uten å gi gass, det rykker å napper å fjusker så jeg blir helt gal av det. Noen som har noe idèer her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Målte strømmen ut til lampene når full lyset sto på, målte ca 9V. Så idag sette jeg på relè på nær å full lys. Fikk 13.1V ut på lampa :D Hvordan er det å bruke 100W pærer i golf lykter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 I det siste har det egentlig skjedd mye rart med bilen (på godt å vondt) men meget lite her i tråden. Har/har hatt hele tiden problem med forgassern, ligger på 1700-1900rpm hele tiden, om den er kall eller varm. Det er den voks termostat greia? Er det bare å bytte den så er alt ok? Mulighet får å bygge om til manuell chok? Å så er den jævlig å starte når det er kaldt,stopper igjen men en gang. Kan drive på å starte den 6-8 ganger før den vil gå, hva kan det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Noen vinter bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Gul golf er ikke så verst:P er det bmw felger du har på? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Gul golf er ikke så verst:Per det bmw felger du har på? :thanks Ja, er no bmw felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 hehe:P jeg hadde faktisk planer om å sette på bmw felger på golfen jeg og :p takk for bilder:p Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 hehe:Pjeg hadde faktisk planer om å sette på bmw felger på golfen jeg og :p takk for bilder:p nå ser du i hvertfall hvordan det blir :) Men, ser dere att fanger henger litt i framkant? Hva kan jeg gjøre med det tro? Alle 4 bolter sitter som de skal, men ennå så kjennes den litt løs ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hehe De org GTI felgene er ikke så ulik de der egentlig. Der kan du prøve å legge skiver i mellom (på feste jernene) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 ang. turtallsproblemet har jeg sett at mange har skrevet om noe lignende tidligere, og de har kommet fram til bytting av pakningen under forgasser. tøff golf, minner litt om post-golfen på doppelwobber.de :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 var ikke så ulik fargen nei :D kaanskje det er samma fargen? hehe, for jeg vet ikke hva den farga mi heter, så sliter litt når jeg skal sette på -88 dører... Men begynte kanskje med no domt nå, tenkte jeg skulle se litt på automatchoken, å skrudde i stykker. Hva er det jeg har her egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Da er det nesten i boks med 88- dører å :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg