kleiven Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jaz.. Hvilken Golf-versjon burde jeg egentlig kjøpe om jeg vil ha over 100 hester? Og i tillegg ikke er så sjelden Nå har ikke jeg så go peiling på golf, men skal du over 100hk, så blir det jo en GTI av noe slag da, enten 8v eller 16V. 8V`n er vel på 112hk å 16V får du i 129hk(pl) og 139hk(kr) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Ok.. :) Blir nok Golf uansett hva.. Mye stress å få nyere VR6-motor oppi? Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Ok.. :) Blir nok Golf uansett hva.. Mye stress å få nyere VR6-motor oppi? Det vet jeg ingenting om. Trur du får søke litt her, så finner du noe. Har selv vært på tanken om å bygge om til vr6, men tenker det blir 16V i stede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Ok.. :) Men nok offtopic, om det er det.. :p Lykke til videre :D Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hvilke instrument er dette? Vil det fungere i min bil? Evt hva må til for att det skal fungere? Dårlige bilder men, dere ser hva det er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 ser ut som et gti instrument hvertfall hadde samme på min gti 8v Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Har demontert det nå, å da står på den delen der det sånn økonomi måler; 1,6l 63kW (85hk) 4+E. har kanskje sittet på en 1,6 med 5 trinns kasse da? Er vel forgasser det da? Så da kan jeg ta en sånn vakum slange fra forgassern min et sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ikke 16v instrumenter iallefall Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 En eldre type GTi-instument etter hva jeg har erfart. Mulig det kom på noen gassere også, men det kan jeg ikke si sikkert. Den pila som er i midten lyser når du kjører økonomisk, og når du slenger inn 5. giret så kommer det opp en hvit nål som viser det "eksakte" forbruket på bilen. "Fine" greier:m'm: Hadde helt likt på den ene GTi'en min, og på GTi-delebilen min. Så lenge det er den gamle typen ledningsnett så passer det vel rett over. Om du får økomåleren til å funke på en gasser, det kan jeg ikke svare på. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Får det ikke til å fungere ihvertfall, er en stor kontakt (som de fleste instrument jeg har vært borti) å en liten kontakt (som jeg alrdi har sett) så da vet jeg ikke jeg. gidder ikke å styre så veldig med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Har i dag sett på en delebil til meg, er en 88 el 89mod gti 8V (bare). Har greit å fint gti interiør, litt slitt førerstol men sånn må man regne med. Kjørecomputer,monovisker av type bonrath tror jeg, forholdsvis nye bremse kalippere bak å eksosanlegg. 2 dørs da, så jeg får ny type dører. Å motor var av type med le-jetronic. Trodde det bare var k-jet i gti jeg...? Lurer litt på hva en sånn en ca er verdt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 tror det hadde blitt gromt med svart panser:) ..og kanskje grønne baklykter;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 tror det hadde blitt gromt med svart panser:)..og kanskje grønne baklykter;) Har vurdert svart panser,men jeg vet liksom ikke egentlig. I dag prøvde jeg å finne tak i lakk koda på bilen, siden jeg snart får tak i 88 dører. Men tidligere eiere visste det ikke, så da spørst det om jeg må sende inn tanklokk el noe så noen får scanna det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 hmm.. hvis det er en original vag farge så finner du sikkert koden på http://www.doppel-wobber.de ..poster med mobilen så jeg får ikke gitt deg en direkte link.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 hmm.. hvis det er en original vag farge så finner du sikkert koden på http://www.doppel-wobber.de ..poster med mobilen så jeg får ikke gitt deg en direkte link.. Det er ikke orginalt vettu. Via mobilen ja..? 3G? Eller funker det med vanlig wap? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg