Singh_Supreme Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 svart panser vil se meget bra ut;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Liker virkelig IKKE felgene dine... Hvordan dim er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Liker virkelig IKKE felgene dine... Hvordan dim er det? åkei..hehe. 215/40-17. Har tenkt når jeg kjøper justerbart så selga de å kjøpe noen breie 16" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Felgene i seg selv, er forsåvidt greie i seg selv, men er vel mest fargen jeg reagerer på :) Syns de er litt store og egentlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Har vært på eu kontroll, å fikk bla annet feil på; svak bremsevirkning bak. Har tatt av trommlene,men det ser bra ut med bremsebelegg. Hva annet kan være problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth` Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 har samme problem selv! er ikke trommelen oppbrukt på et vis da ? :p Siter '94 Golf GTI16V & '86 Sierra IS Budsjettskrenser! X: '83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Noen som har ett tips om hvordan jeg skal få den styreaklsingen ned på tannstange igjen? Får ikke på igjen den greia etter tannstangbytte.. Å hvordan justere co på forgasser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Hvor sitter følern for tempratur på forgasser motorer? Å hvordan ser den ut, har div innsprøytnings deler på blokka, så jeg tror det er det som gjør att ikke tempraturn fungerer i intrumentet.. eller tar jeg feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Har skjedd litt i det siste, bilen har blitt eu godkjent å har hatt skilter et par uker. :D Å begynner å bli litt lei gasser motorern. Går ujevnt,høy tomgang++ Har kjørt litt GTI 16V i det siste, å har jo litt lyst på mere hk. Kan få tak i en motor fra passat GT, 2 liter til en bra pris. Men det er 8v. 115hk tror jeg..? Ikke mulig å bygge om til 16V topp den?Eller er det bortkasta om det går? Vil ha litt tips om hva jeg kan gjøre\få tak i av diverse motorer. Er ikke ute ette kjempe trimming, bare litt mer en de 90hk jeg har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Et lite bilde med 15" Rh cup felger. Blir nok noe 16" i denne stilen til våren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Denne blei no fin.. :) Fronten ble knall, felgene òg.. Mye skulle du hatt for denne om du skulle selge nå? Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Denne blei no fin.. :) Fronten ble knall, felgene òg.. Mye skulle du hatt for denne om du skulle selge nå? Har egentlig ingen anelse. Men er nok ikke til salgs ennå, hatt en del timer på den. Så skal nok ha den litt ja :) Men fronten ser ikke 100% bra ut, mangler ene bolten til å holde fangeren, så den tipper litt framover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 jeg er helt n00b nå.. De fangerene du har er 90' fangere? Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 jeg er helt n00b nå.. De fangerene du har er 90' fangere? jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jaz.. Hvilken Golf-versjon burde jeg egentlig kjøpe om jeg vil ha over 100 hester? Og i tillegg ikke er så sjelden Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg