kleiven Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Her er noen bilder av ny golf. Motor står ikke i,ser litt jalla ut nå men, kommer seg etter fått på noe fangere igjen vel. :) Kommer med noe mer info litt i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 yeah ser ut som et bra utgangspunkt detta :) har du motoren fra før\følgte med eller ? mye måtte du ut med? congratz da :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Fulgte med en sånn monopoint dings sak drit. Så prøve få tak i noe annet,men skal bare ha noe så den går nå, heller bruke penger på motor etter alt er i orden. Det sto en turbo motor i den fra før,men den solgte han til noen andre. Synes egentle den ser meget bra ut, ikke sett noe rust ennå veffal :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hva slags motor skal du putte inn i den der da? Ser lovende ut dette:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hva slags motor skal du putte inn i den der da? Ser lovende ut dette:) Vet egentle ikke, har jo tenkt 16V da :D men driver jo å bygger turbo merce å,så prioritere den først da. Men får å få den til å gå,så jeg får den på eu kontroll å sånn kan jeg kjøre med gasser inntil videre å jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 16v duger det:) GTD'en din da? Skal du kvitte deg med den? Prosjekter koster desverre altfor mye. Og ihvertfall hvis man skal ha flere samtidig:rolleyes: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 16v duger det:) GTD'en din da? Skal du kvitte deg med den? Prosjekter koster desverre altfor mye. Og ihvertfall hvis man skal ha flere samtidig:rolleyes: Må nok selge den, har egentle ikke lyst men. hehe. Liker laaaave biler :D blitt stoppa 3 ganger på 1,5mnd av purk pga senk, å de må gi seg hver gang. Litt gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 vis du skal ha ny motor, kan du jo få kjøpt gti motoren min da:) skal selges den nå likevel så:) går meget bra Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 vis du skal ha ny motor, kan du jo få kjøpt gti motoren min da:) skal selges den nå likevel så:) går meget bra Hvor mye skal du ha for den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 ny golf ja vet hvem som hadde denne når det stod turbo motor i :) Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hvor mye skal du ha for den da? rundt 1500 med ledningsnett:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Vurderer å få tak i en gti motor etter jeg har vært på eu med golfen. Hva bør jeg velge? Pris på div, å hva trenger jeg? Tenker da ikke på hva jeg må ha får å godkjenne det Så på ene bilde så ser dere att kanskje fargen på panseret er en litt annerledens gulfarge, må lakke opp igjen det, hva tror dere om svart panser? Eller vil det bare se teit ut? Vil høre meininger om hva jeg bør gjøre. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 rundt 1500 med ledningsnett:) 8 eller 16v? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 8 eller 16v? 8v Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Noen nye bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg