Gå til innhold

mazda 323 gtx

Ranger emnet


bilgal86

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en søster som er ute etter en annen bil som ikke er for dyr og som samtidlig må være kvikk. Så hun ba meg om å finne en bil. Jeg kom over 323 gtx på autodb.no og fant noen brukbare gtx`er. Vet dere om typiske feil på dem? Hvordan er de å kjøre på vinteren? Er det dyr forsikring (165 hk ) ?

 

Mer info hvis dere har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig billig forsikring. betaler 4200kr i året på gtren som er litt dyrere å forsikre. dette er delkasko. Bytte olje på motor å drivverk ofte og ikke burne donuts på asfalt eller rivstart @6000 rpm. da ryker girkassa, og det er en dyr affere. Rust kan være et problem om den har gått i norge hele livet uten vedlikehold. veldig lett å trimme til litt over 200hk.

Super om vinteren :D

Lytt etter ulyder i drivverk ved prøvekjøring. er det no galt så hold deg unna.

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, takk for gode tips :)

 

Søstra min er ikke akkurat den type menneske som tar donuts å tar hardt løs med biler :), men skal høre etter ulyder og sånt, og hvor ofte han/hun har vedlikeholdt gtx`en.

 

Hvordan er firehjulsdriften, er den god?

 

Fikk lyst på en sånn bil, sikkert ikke så store operasjonen å få de bilene kulere heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, bra :)

 

Er det lett å skru på den bilene?

 

Hehe, hun prøver å bestemmer seg om hun vil ha en gtx (165 hk) eller en civic vti (160 hk). Litt av en søster jeg har ;)

 

Hvis hun kjøper seg en skal jeg anbefale henne å bli med i forumet så hun kan spørre folk her hvis hun får problemer med bilen.

 

Personlig har jeg 2 biler, en helt strøkne 240 gl i clean style, og en 740 turbo med noen irriterende problemer. Er 190 hk, men vil ha en bil som er lettere og mindre.

 

Tenkte jeg skulle selge dem og kjøpe meg en gtx. Får se i løpet av dette året hva jeg bestemmer meg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hvis du hadde lest litt står det: selges SNAREST grunnet kjøp av ny bil, ingen vits å sette bilen til 70000kr, da hadde jeg aldri fått solgt den så kjapt som nå. å hvis du mener jeg har tuklet med km stand, så ta en tlf til mazdafun å hør med han, det var han som importerte bilen..

- 1995Audi RS2

x1991 Mazda 323 Gt-x igjen...

x1996 Nissan Primera SRI

x1990 Mazda 323 Gt-x

x1989 VW golf gti 8v

x1989 Toyota corolla gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår