Gå til innhold

Race på motorveien i drammen

Ranger emnet


bjornar600

Anbefalte innlegg

Kjørte i firmabilen på vei til drammen sånn i 12 tiden idag. Og da lå vi bak en Tahoe ganske lenge uten og tenke noe mer over det.

Så da, kommer det en SL 55 AMG sak hvis jeg ikke tar veldig feil, kjører sikk-sakk mellom bilene bak og skikkelig villmann..

 

Såda, skal han kjøre forbi tahoen, ser at tahoen har 20" bling bling. Så tøff som han var begynte AMGén å tråkke på gassen igjen. Men da tråkka tahoen på gassen også, og vi hørte bare et BRØL og hælvete under panseret, samt. sidepipes eksosen som stakk ut på sida bak. Tahoen forsvant på noen få sekunder og AMG´en tok det rolig etter det.

 

Noen andre som så den bilen? Må ha hatt godt over 200km/t når han dro av gårde der.

Trodde faen meg vi kom til å kjøre av veien av latter ass.

Tror jeg har sett på Tahoeén før, hvis det er den så ligger det er kompressor under panseret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

spørs om han ikke burde investert i SL 65 AMG han som kjørte Merca da :P Da tenker jeg Tahoen hadde blitt bra parkert :o)

 

Det tror jeg faktisk ikke! Var den værste ulven i fårklær jeg noen gang har sett, sparka no helt jævli fra når han tråkka på gassen. Var snakk om sekunder før han var ute av synet.. Sinnsykt fet lyd til å være en stor amerikaner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg faktisk ikke! Var den værste ulven i fårklær jeg noen gang har sett, sparka no helt jævli fra når han tråkka på gassen. Var snakk om sekunder før han var ute av synet.. Sinnsykt fet lyd til å være en stor amerikaner!

 

det trukke jeg heller, fadern har en 03mod tahoe med 300hk å den sparker, holder følge med 400cdi 272hk, har testa! Å du får kompressor til den å da får du 500hk, den sparker vilt

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SL55AMG sparker ikke så mye dårligere enn 65èn...

Rå biler begge deler.

Christoffer

`98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi

X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240

X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Chris-84: noen harde facts bare her :)

 

SL 55 AMG:

 

motor : 5,5 liters (obviously) kompressormata motor på 476HK og 700 Newtonmeter dreiemoment.

 

0-100 går unna på 4,6sekunder og toppfarta er begrensa til 250km\t eller 155mph om du vil, som vanlig.

 

SL 65 AMG

 

Motor:

 

6,5 liters V12'er med Biturbo som yter 612HK ved 5500 rpm og har et dreiemoment på ENORME 1000Nm (og det er begrensa til 1000!) fra 2000-4000 rpm !

 

0-100 går unna på 4,1 sekund (selvfølgelig litt "tregt" om man kan si det i forhold til motorstørrelse osv, men det blir jo bare hjulspinn med 1000nm i dreiemoment) og toppfarta er selvfølgelig 250km\t.

 

de 300 newtonmeterne ekstra skulle nok hjulpet bra på når du kappkjørte mot en SL 55 AMG.

 

Når det er sagt, tror jeg NEPPE tahoe'n hadde tatt SL 65'en.

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercene er litt overhypa skulle en tro avogtil, holdt f0lge med en Merce Cab, ligna paa en 500SL, men skal ikke si sikkert hav det var, men 90hk Ford V6 i en liten mustang holdt f0lge idet han pr0ve aa riste meg av seg... jeg ble litt negativt overaska over mercen... dette var da svingete vei, rett fram skulle den nok ha kj0rt fletta av min, med Tahoe'n som nevnt her, skulle nok merca kj0rt fletta av den paa svingete vei :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår