Zack Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Ja som tittel sier.. noen som vett om noen ganske så rå 14" felger med brei kant å hele suppa som tar seg godt ut på en 2'er ?? Har kikka litt på Brock B5, men synes dem blir litt for skrale ;P Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Schmidt TH Line 9" og 10x14" gjør da seg bra:) Lånte et bilde av DeeLuxe (regner med det går fint) Dette er RÅTT:thumb Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 den var feeet ja :p hva sånn ca ligger de felga på ? da tenker jeg generelt sett, breie små felger til Golf II.. inkl dekk altså. evt noen som veit ca pris hos sharif på sånne felger? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Noen som veit om sharif selger/skaffer ats stern(også kjent som "classic") Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 den var feeet ja :p hva sånn ca ligger de felga på ? da tenker jeg generelt sett, breie små felger til Golf II.. inkl dekk altså. evt noen som veit ca pris hos sharif på sånne felger? Shariff selger ikke slike dyre felger. Gå inn på tunershop.de eller felge.de (hjemmesiden til Schmidt) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Vet ikke om jeg hadde turt å spurt om prisen på sånne felger jeg :D Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Koster vel nok. Bredda originalfelger til 3'er Golf/Passat er jo også fint:) Her på en 1'er Golf: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Rsl CULT 14 sikkert fett med 9x14" et10 Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Koster vel nok. Bredda originalfelger til 3'er Golf/Passat er jo også fint:) Her på en 1'er Golf: siker på at det ikke er Mattig? De er ganske like Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Tja, fullt mulig det. Var kun et rask søk på Google for å finne noen bredda stålfelger, og da fant jeg bilde av denne:) Men er ikke ulike uansett. Edit: Skrivefeil. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg