gekko Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 jeg kjøpte en kjørecomputer til v40 99 mod ... den passer også andre 99 mod med 1.8 motor fks s40 og fant ut at jeg ikke har den "pluggen" som trengs for å koble til den , så jeg har gitt opp å få kjørecomputer med det første .... så hvis noen vil ha instrument med kjørecomputer og den 7 pos bryteren for å velge display ... så kom med bud den har rulla 177 k etellerannet *edit* bilder kan også postes hvis noen vil ha det .... er seff strøken Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 ingen som vil ha den i løpet av helgen så sender jeg den tilbake .... altså kjørecomp til v40 99 (s40) 1.8 med info bryter Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg