|Massern| Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Feriesenk har alltid vært populært. Hvorfor aner jeg ikke:op: Funker og ser bra ut en liten stund, men etter litt kjøring så blir det både vondt å kjøre, og bilen mest sannsynlig blitt sigen i ræva. Originaldemperne liker ikke senk over lengre perioder uansett. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 det e ikke noe feriesenk her nei.. har gule koni... de sånn passe stiv. har de ikke på det stiveste. kan jo altig kjøpe 5mm på clasolson. men vist jeg skal ha 15-20mm bak må jeg vel ha nye bolter å. da trenger jeg nye låsebolter. noen som vet om lange låsebolter? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 no skal jeg på coop å kjøpe meg kompressor til 500 kr og mytter trekker til 300 kr... det er sikkert solide greier. eller hva synes dere? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Testa en muttertrekker på BilXtra til 200 i fjor, med det var slik til sigarettenneren. Er litt kjekt å ha, siden jobben med å få inn muttrene på dekka går mye fortere enn for hånd, men det er ikke akkurat noe å prøve å få dem løs eller stramme med.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 virker grei den muttertrekkeren å kompressoeren. jeg prøvde å få av de to skruene på kaliperene forran, men det gikk faen meg ikke... no vet jeg ikke hvordan jeg skal få de av! har prøvd hor hånd, har prøvd å slå med hammer, har prøvd to nøkler oppå verandre og muttertrekker... de sitter som faen. noen som har tips? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Noe som løser opp rusten litt? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Noe som løser opp rusten litt? ta det med ro! det er det masse av! hele skiven bader i WD-40 og Teflon... Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 En lang fastnøkkel løser skruen i de fleste tilfeller. Det funket hos meg og det kan da jaggu ikke sitte bedre hos deg heller. Ta sparketak på nøkkelen så løsner det vel etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Prøv om du får varmet den opp på noe måte.. Når vi bytta senkesett på min bruke vi gassbrenner (eller hva det heter) på det som satt ekstremt godt fast.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Prøv om du får varmet den opp på noe måte..Når vi bytta senkesett på min bruke vi gassbrenner (eller hva det heter) på det som satt ekstremt godt fast.. :) Det funker som regel når noe sitter! Eller en lang latmansarm. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 jeg har egentilg gitt opp.. men skal prøve å varme den opp... er litt trangt til å få inn en stor nøkkel. vist det ikke går mo jeg bare bite i det sure eple å levere den inn! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 jeg har egentilg gitt opp.. men skal prøve å varme den opp... er litt trangt til å få inn en stor nøkkel. vist det ikke går mo jeg bare bite i det sure eple å levere den inn! Bare varm opp til den er rødglødende, bare ikke ta i veldig hart når du skrur etterpå da, da kan den ryke. når du har fått den så ville jeg byttet boltene siden de kan utvide seg eller motsatt når du varmer dem. jeg slet noe jævlig med en bolten til bærebrua på golfen min, den som går opp i karroseriet. prøvde alt!!! men når jeg varma den opp så løsna den med en gang Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 fikk av boltene idag. jeg tok en jævlig lang stang som jeg tredde på fastnøkkelen med full sving på bilen så jeg fikk den utenfor. så lente jeg meg oppå. da sa det "PANG" så var den løs. for å få av den under måtte jeg jekke opp hele bilen å sette den på bukker for å dunke til med slegge på fastnøkkelen. jeg klarte selfølgelig å kenkke den lille stjerne skruen som holder skiven på plass. selger vel sånn på møller? får heller ikke den nye sensoen på plass... Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safari Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Det green filteret du monterte..Hva kostet det,og er det vanskeig å montere? og hva er dette snakket om å suge varmluft:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Det green filteret du monterte..Hva kostet det,og er det vanskeig å montere? og hva er dette snakket om å suge varmluft:hvaskjera Det koster vel 300-400 kr. du trenger et falt skrugjern å en høyrearm. bare til å fjerne den øverste boksen på filterboksen og fjerne det gamle filtere. feste det nye filtere på den slange som gikk fra filterboksen til motoren. så fester du hele greien med strips eller noe annet lurt. jeg skrudde den fast forran. det med falsk luft betyr at den trekker inn varm luft fra motoren og da får den ikke like mye komprisjon som om den hadde trokke kald luft. (fordi kald luft ekspanderer mer når den bil antent med bensinen en varm luft) du merker nok ikke noen forjell om den trekker varm eller kald. jeg gjore ikke det. jeg lagde til to slanger som gikk fra fangeren og opp på filtere. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg