Stress87 Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Tåkelys monert. her er ett bilde. det er flere i linken. her er en DIY på hvordan mode bryteren. klikk her Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 idag var det luftintak og sub som skulle monteres. er dette godkjent? det kommer ivertfall luft til filtere no Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 he he ingen som sier på noev angående filteret ditt.. du må ikke ha luft dit i prinsippet med filteret får en forbedret funksjon om du har luft dit så det anbefales:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 da har jeg fått meg en ny grill uten emblem med to riller. er litt usikker på om jeg skal lakere den eller ikke... hva synes dere? tenker på å kjøpe øyelokk eller list, men har ikke bestemt meg for hva jeg vil ha. tror jeg må ha nye lykter først. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Lakk, vertfall nederste lista, den som går ut under lyktene.. :) Ingen dum idè det med luftfilteret.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Ser bra ut dette:) Hvis du trenger lykter, så har jeg et sett ligende. Vet ikke hvordan de vil se ut på din bil, men er jo mulig å lakkere "ramma" i rundt i bilens farge:) skal få de for 700kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Ser bra ut dette:) Hvis du trenger lykter, så har jeg et sett ligende. Vet ikke hvordan de vil se ut på din bil, men er jo mulig å lakkere "ramma" i rundt i bilens farge:) skal få de for 700kr. er nokk ikke sånne jeg vil ha. vil ha noe med bliklys i lykten så jeg kan få en helt clean front fanger. så det blir nok G4 lykter. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 jepp, var det jeg skifta til jeg også:) G4 look med sort bakgrunn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Du bør helt klart lakkere den nederste lista :): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 jepp, var det jeg skifta til jeg også:) G4 look med sort bakgrunn :) det e helt nydelig:D Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 jepp, var det jeg skifta til jeg også:) G4 look med sort bakgrunn :) har du bilder va de golf 4 lyktene med svart bakgrunn? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Du bør helt klart lakkere den nederste lista :): det blir nokk til at jeg lakerer den nedeste listen i samme fargen som bilen og de to rillene matt svart. vill lakere listene rundt bilen i samme slengen. men da tror jeg at jeg skal kjøpe meg noen diskre side skjørt. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Stress87: Pen bil, var det deg jeg så igår kveld litt før kl. 01.00 på motorveien mellom Gullgruven og rundkjøringen til Arna? Var iallefall en Golf3, helt lik farge som din, men med angeleyes og tåkelys. Føreren stirret på meg når vi passerte hverandre, jeg kjørte i motsatt retning :P Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 har du bilder va de golf 4 lyktene med svart bakgrunn? du finner noen bilder i tråden min (http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=103408: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Stress87: Pen bil, var det deg jeg så igår kveld litt før kl. 01.00 på motorveien mellom Gullgruven og rundkjøringen til Arna? Var iallefall en Golf3, helt lik farge som din, men med angeleyes og tåkelys. Føreren stirret på meg når vi passerte hverandre, jeg kjørte i motsatt retning :P næææ... tror ikke det var meg... har ikke angleyes, men jeg var ute å kjørte igår, men bare mellom byn å nesttun. køddet meg litt med en rød golf igår. kjørte forbi å senket farten å sånn... Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg