VW G3 TDK Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Gratulere med fin bil:) broren min hadde samme farge på sin og den er bare nydelig... Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Var det bare selve kula, uten pose..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Her er noen bilder av Golf 4 Girkulen. som du ser så følger det med pose og en ramme, men den e lett å ta av. Innvendig Det er litt annderledes innfestning på Golf 4 kulen så jeg skal lage en adapter på jobben. jeg kan lage noen ekstra vist det er interesse for noe sånt. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Gratulere med fin bil:) broren min hadde samme farge på sin og den er bare nydelig... Takk for den... fett at den skiller seg litt ut! :p vet du om det er noe spess med denne siden fargen er så spessiell? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Fet girkule, passer jo med girene også cheers Vet du om alle G4 har slike gir? Mener noen har reversen bak 5. gir nemlig :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Fikk beskjed på Møller at det kosta 480 for kule og pose sammen, men det stemmer tydeligvis ikke..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Det var nok "special price for you my friend" ;) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Du har ikke varenummer eller noe på denne? Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Hm, jeg har 30mm bak, og får såvidt inn en fing mellom dekk og skjerm.. :)Tenkte å prøve med gule Koni selv, så får håpe den heves litt bak, og blir litt stivere.. :) da må du ha et RAMBO galt impress på hjula dine mann ? 30mm senk og så trangt ? Her er min gamle med ca 85-90 foran, og medium valsa buer.. Bak var det 75-80 ca, og der fikk jeg inn neeesten 2 fingre.. Hva slags impress er det på hjula dine? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Fet girkule, passer jo med girene også cheersVet du om alle G4 har slike gir? Mener noen har reversen bak 5. gir nemlig :shake han på møller spurte bar om det var 5 gir eller 6 gir på kulen. han nevnte ikke noe om revers var forran eller bak. jeg fikk se noen bilder på dataen hos møller, men la ikke merke til at giren var andreledes. Ville tro at alle er like. ville vært litt rart å skifte mitt i en serie. Fikk beskjed på Møller at det kosta 480 for kule og pose sammen, men det stemmer tydeligvis ikke..? det var rart. det må ha vært "special price for you my friend" :p tror ikke jeg fikk den noe billigere en alle andre. Du har ikke varenummer eller noe på denne? hmmm.. kan ikke si at jeg ble serlig klok på den kviteringen jeg fikk, men tror varenummeret et: 1J0 711 133 C FEU hvist det var til noe hjelp. han jeg snakket med kjønte hva jeg snakket om med en gang så jeg tror ikke du trenger det. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 da må du ha et RAMBO galt impress på hjula dine mann ? 30mm senk og så trangt ? Her er min gamle med ca 85-90 foran, og medium valsa buer.. Bak var det 75-80 ca, og der fikk jeg inn neeesten 2 fingre.. Hva slags impress er det på hjula dine? Innpress er 38 eller 35, den av de som ikke er originalt, husker aldri hvilken av dem som er det.. :P Tror uansett at ikke at 80mm på utstyret blir 80mm i praksis bak, for jeg kan ikke ha så gedigen senk bak, selv med ødelagt utstyr.. Aner ikke om det er fjærene eller demperne som er problemet, forhåpentligvis er det demperne.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Mine 7,5x16 et 25 subber villt bak med 60mm.. Må valse eller heve... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Innpress er 38 eller 35, den av de som ikke er originalt, husker aldri hvilken av dem som er det.. :PTror uansett at ikke at 80mm på utstyret blir 80mm i praksis bak, for jeg kan ikke ha så gedigen senk bak, selv med ødelagt utstyr.. Aner ikke om det er fjærene eller demperne som er problemet, forhåpentligvis er det demperne.. skrur man "muttern" 8 cm lenger ned blir det jo 80 senk.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Joda, men jo lenger ned man skrur, jo stivere blir det, ergo synker ikke bilen så mye..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 fant nettopp ut at min er bare senket 25 mm bak! ble jævlig forbanna.. jeg mener at han i butikken sa den senket 40/40! det var jævlig kjipt! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg