rolsen Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Yes yes har endelig skaffa meg en skikkelig værsting: manta GSi, den forrige eieren har senka den, samt mekka styling sjøl. Alt er originalt, og e tenkte e skulle få denne dama tilbake i bra stand. Han bredda hjulbuene, men d hater e, så dei skal bort, den må lakkeres. Motoren må nok fikses: for den går ikke i det hele tatt. Men dekkdimmen liker jeg best, den har (hvis jeg ikke husker feil) 10*13 felger. Høres dette ut som et tøft førstegangsbil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Joda, men hvis du skal ha 10x13", så bør du vel beholde breddinga, hehe :D Ja, også: :pics Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolsen Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Veel, skal skaffe bilder, så får folk skrive om dei skal være på eller fjernes. Men har vurdert å skifte kammene, vil det gi økt effekt, eller bare mentalt sett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slash Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 En ide å fortelle hva motor som står i bilen kanskje.. Siter Håkon Andrè Flægstad Manta B 2.0 16v Turbo Vectra B 1,7TD Komplett Rieger Styling http://www.mantapitstop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 GSI, da er det vel en 2.0E motor? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slash Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Tja.. Kan jo være en 2.2i eller 2.0S som er satt i osv.. Man vet aldri lissom.. Siter Håkon Andrè Flægstad Manta B 2.0 16v Turbo Vectra B 1,7TD Komplett Rieger Styling http://www.mantapitstop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 i tilfelle finner du nok ikke mer enn én kam under panseret! Bilderbilder! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolsen Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Det jeg vet er at det er en 2,0 + et Matrix luftfilter, ellers ikke endret på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Kult. Ikke langt unna her. Ikke så mange som har Manta B rundt om kring her. Har satt i GSi motor i min og 5 trins. Er 1977 modell :) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 bilder? ta vekk 400 bredding are u crasy man?! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg