Nox Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Selger min JVC KD-G202. Helt grei spiller uten skader. Features: Steering remote contrl ready Power output: 50Wx4 CD/CD-R/CD-RW compatible cEQ RDS Line Ourput terminals Spiller ikke mp3 Selges for 600kr. Ved sending Kun forhåndsbetaling samt kjøper betaler frakt. (Etter å ha lest alle svindletrådene) Spilleren befinner seg i Asker og kan hentes her. PM eller tlf 90039737 Edit: Jeg ser på orginalbilde at det ser ut som det skal følge med en plastramme. Denne følger ikke med da jeg aldri har har hatt denne. Koster vel 20-50kr på torshov eller biltema. Monteringsrammen følger med. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_pioneer Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hvorfor kan du ikke sende den på oppkrav da? Behøver ikke noe forskudds betaling på slikt. Siter veritas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hvis du leser alle svindlerpostene som har dukket opp ser du at fler har gjort dette og fått pakken i retur, noe som er sure kroner å betale. jeg har kjøpt og solgt mye her på forumet og har vært her lenge og regner med at det gir meg nok integritet til at folk tør å forhåndsbetale. Jeg synes dog det er trist at det har blitt så vanskelig å stole på folk, men sånn blir det når det er såpass mye svindel. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 om du har lest svindlertrådene, så ville du vel ha lagt merke til at det var nylig en selger som svindla titalls folk her med forhåndsbetaling? Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Dette her er en SALGSTRÅD ikke diskusjonstråd om forskuddsbetaling eller ikke... Når selgeren har sagt han vil at det skal forskuddsbetales så GODTA det og ikke snakk om han som gjorde ditt og datt!!! Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jepp, det er lettere å bli svindla med forskuddsbetaling helt klart. Men det får bli opptil evnt. kjøper om denne tør å stole på meg. Har selv fått pakke i retur før og det gidder jeg ikke igjen. EOD Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 bump Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg