Olsen_nissan Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hei.. Noen som veit om det er noen motor (2L) som passer på motor festene i en kadett b?? å passer den på org. girkassa? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hvilken motor har den org da? 1.2? Du må nok skifte radiator, motor, gir og mellomaksel uansett. Og skal du godkjenne så gjerne bremser evt understell. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 1.1 org ja:D men hvem opel motor er lett å få tak i å har 100+ hk? Skivebrems fra c passer di? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 skaff deg 1.9s,2.0s,2.2i eller 2.4i du.. da har du fra 90-125hk som funker rimelig bra i din bil.. Bremsene vet jeg ikke noe om.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Oki.. takker for svar.. for se hva det blir... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 2.4 er rimelige dyre i forhold til resten av cih`ene.. 1.9 og 2.0 osv er jækla enkelt siden du slipper retur og elnett osv.. Men når sant skal sies merka jeg GOD forskjell på 2.0s og 2.0e på kadettn min.. bensinrør fikser du raskt med kobberrør fra biltema, og de 3-4 ledningene er fiksa på ti minutter :) Så mitt tips er at siden du er så godt i gang med å virkelig fikse bilen din HELT opp, så gå for en motor med innsprut! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 men ingen av dem passer rett nedi ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 neeeei, behold 1,1 a.. den har sin sjarm den å.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 nei rett nedi vet jeg ikke noe om kadett B :P Men de får vel plass? Må vel sveise motorfester selv for b`n kom nok ikke med noe 2.0? Om ikke en Rallye utgave kom med det? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 maaa: og hvorfor har ikke du da 1.2? :D hehe.. 1.2 kadett c er rått på vintern det ;) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 For se hva det blir... mye stress å sveise nye fester?? Har en bror som kan sveise.. trur ralley utgaven kom med 1.9 2.0s, 2.0e? hvordan bil sitter disse motorene i?? Motorkode? hk? Er disse motorene lett å få tak i? takker for all hjelp.. maaa, jeg trukke jeg greier å sette sammen motoren min.. har fucka opp forgassern.. å mista ett parr skruer:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 skulle gjerne hatt 1,2 en.. men siden æ investerte i 16v nesten samtidig som innkjøp av bil så må æ bare ha 16v ("huffameg") hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hehe, 16v er da heelt greit det og :) skaffer du motorfester fra en som orginalt kom med 1.9 så er alt i boks :) Men dette er ganske greit å fikse selv også.. 2.0e er ikke såå vanlig da.. sitter orginalt i manta b gsi iallefall.. 2.0s er meget vanlig og du får da kjøpt en god motor for 500-1000kr, om du ikke får den gratis :D Sitter i manta, rekord og mange andre "travere" vel :P ganske mange av dem i ascona b og.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg kan ikke så mye om motor å det greiene der.. men hvordan mellomaksel går det ann å bruke, veit noen det? Ganske god plass i motor-rommet egentlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Mellomaksel må du nok korte ned. Hvilken bakaksel skal du ha? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg