Gå til innhold

hi-lux surf high rider....

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

uff jah håpe di kommer me e39, vært morro å laga modell av samme bil som jeg har..

 

likte den hlj siden... er så lei av sånne wrc biler osv.. att litt mer "vanlige" biler. fant en link her der di hadde Mb E klasse osv. morro..

 

Så e34 var Out of Stock.

 

har en wrc bil eg ska bygge først... (men blir ikke starte på en goood måned.. ) ska flytte ned i leilgheta hos gammlingene slutten av månden så ska komme meg i orden der før eg starte..

 

Har jo bygd noen biler når eg var mindre.. men tok ikke alt sååå seriøst da.. såe.. :) kanskje eg sku prøve igjen. må jo ha en hobby! :) men ikke en altfør dyr a

Den jeg har nu:
2009 Mazda 6 sport 2,2d

Biler som jeg har hatt:,

98 mod, Bmw 520i 24v
94/95, Mazda 626 16v
82 mod, Vw Passat

Without evil, there would be no good

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal jeg snart til å begynne på interiøret i kassa...men jeg vet ikke om jeg skal skifte farge inni der ... er jo en gammal toyota så det kan hende jeg bare tar å detaljelakkerer opp dash og dørpaneler og div.... vi får se ... skal gjøre ferdig skylinen min først tenker jeg... har bestilt en bil fra hlj i dag fiat 695ss abarth 60 talls rallybil med detaljeringssett

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEhe.. e det ikke greiest å gjøre færdig prosjektan før du kjøpe/starte på noe nytt?

 

Hvist man hiv seg tell å bygger når man har flyttet sku man jo hatt sånn glass skap heller no lukket så det ikke sammle så mye støv. blitt litt sånn utstillings skap.. kjederlig å bygge di fine modellan før så å stuve vekk å la det ned støve

Den jeg har nu:
2009 Mazda 6 sport 2,2d

Biler som jeg har hatt:,

98 mod, Bmw 520i 24v
94/95, Mazda 626 16v
82 mod, Vw Passat

Without evil, there would be no good

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man må jo holde på hele tiden det er jo det som er moro... jeg bygger ca 2 sett i måneden.. og det er akkurat passe ..driver på i ny å ned når jeg får lyst... men det er dumt å ikke ha noe liggende på lur hvis man får lyst til å drive på litt ... kjipt å ha lyst men ingenting å bygge på

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår