Gå til innhold

Min Opel Omega 2,5td

Ranger emnet


X-Cell

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke for og ødelegge for noen. Men er ikke den panserforlengeren fake. Ser litt ut som photoshop for meg....

 

nei.. den er nok ikke fake.. men om den nå tilfeldigvis er det så er det nå ikke noe problem å lage den uansett.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er orginale grillen lakkert,eller er chromen fjernet. chromen sitter jo bare i klipps bare og sette på igjen.skal du ha en orginal grill med chrom av meg ser mye bedre ut. Ser ødelagt ut i fronten uten chromen

 

er den orginale grillen.. bare reiv bort chromen... syns den ser bedre ut når alt er svart.. den grillen som står på nå er knekt og ødelagt uansett så brydde meg ikke så mye når jeg begynte å rive av. ;)

 

hmm.. tja.. kansje jeg må overta din grill i tilfelle jeg skal selge bilen en gang.. ;P

(prosjekt på gang nå kansje.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja.. sånn by the way.. er det nå noen her som kansje er inntresert i og kjøpe kjærra mi så kan dem jo bare sende meg en PM.. ;)

 

97mod som er gått 114000km nå.. ;) trimmet. ca 170-180hk

går godt.. og BILLIG..

er Sport edition II, recaro stoler.. :)

 

osv osv.. ja alt står jo hær i tråden.. ;) kom med bud om du er inntresert.. for den blir kansje solgt nå.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er 21 år og har hatt 14 biler noe sånt hehe skifter biler fortere en Rocco knuller en Russ.Da går det slikt.hehe

 

men men seff er han fornøyd er jo kjempe bil!

 

 

har INGENTING med at jeg ikke er fornøyd.. og heller ikke at jeg har hatt 14 biler.. :P for det har jeg ikke.. ;) og jeg er 22 takk. ;)

 

har bare noe annet på handen som er alle omega eiere's drøm.. nemlig en LOTUS omega. ;)

 

å da må kansje denne omegan vike plass for den.. ;)

 

 

men tilbake til bilen min.. nå har jeg stått å sotet ruter i 2timer.. og det må jeg si ikke er noen lett jobb på omega B.. for fy fan så piss det er.. :P rutene er jo buet i alle himmelretninger å etter alle kunstens regler.. (ikke bra..:( )

 

men ja.. bilen blir kansje å komme til salgs ettervært.. skal nå fixe mere på den og få den til å se enda mere strøken ut enn den allerede gjør. :)

 

kommer kansje noen bilder i morgen av nattens jobbing. :)

 

men som sagt.. skyt meg om det er galt av meg å selge denne for å få en lotus omega inn i huset.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har min tillatelse til å kjøpe Lotus Omega ja. Får jeg B'en din billig som delebil da? (Tulla...)

 

 

du kan få kjøpe B'n min og bruke din som delebil.. ;P doh

 

min er jo bare gått 114.000km da.. :P og er skam strøken egentli.. :) men skal prøve så godt jeg klarer å beholde b'n.. bruke den som "trekkvogn" da lotusen jeg har på hånda ikke kommer til å bli registrert.. ;) rein banebil eller VS motor knuser om jeg får det som jeg vil.. ;P (om noen år kansje?) vis ikke det blir lotusen på meg(da eiern er jæææævlig vrien å ikke vil selge egentli) så blir jeg vel å kjøpe meg et annet leketøy.. men er egentli avhengig av b'n da jeg har hund så må ha en bruksbil med plass.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

behold omegan du og klin ut noen bilder av sotingen du gjorde?

 

 

sotingen jeg gjorde ble bare noe piss egentli.. enda jeg investerte i noe dyrere film... da rutene er bøyde i alle himmelretninger...

 

så dette blir det ikke noe bilde av da jeg reiv av alt dagen etterpå.. ;) gidda ikke prøve å rette på den med varmlufts pistolen heller.. ;P

 

fant ut at bilen er like grei som den er.. er jo orginal tona ruter med 30% demping i så det får holde for meg.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår