moen2002 Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 jeg har for det meste bare bare pusset ned MYE rust. brukt opp en 8 stk negerkuser på 5 dager. har renset bilen innvendig. støpt ny bak til nytt dashbord. begynt så smått med noen nye hjulbuer som også skal støpes. ting tar tid når alt skal lages selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Den bmw`en er omtrent den eneste bmw`en jeg synes no om..Drit fet:) Husker besteforeldrene mine hadde en sånn når jeg var liten.Digga lyden i den.Men vet ikke hvor den ble av.. Lykke til videre..Og ja.ting tar tid når man lager mye av delene selv:)hehe Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moen2002 Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 fant en ny garasje og jobbe i nå. nesten 80 kvadrat så nå kan rust sveisinga begynne på alvor. får flytta bilen opp i løpet av august,m blir nok bare litt små pussing fram til da. og fortsette litt på hjulbuene. kommer mer bilder straks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Bare kaster inn lite insperasjons bilde til deg :) :cool: :popcorn Devil Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moen2002 Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 der snakker vi 2,2. har fått bilen inn i den nye garasjen nå, så arbeids lysta kommer nesten like fort som sommer forsvinner. håper og få bygd mye i år. satser på kjørende bil om et års tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Bilder? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortiz Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Godt å se det er flere som bygger på ordentlig bil,he he. Driver å restaurerer en 75 mod. selv. Synd de ruster så mye...... Hva er planene for motor og understell? Siter 95 Volvo 855 81 Porsche 911SC 75-Bmw 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moen2002 Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Godt å se det er flere som bygger på ordentlig bil,he he. Driver å restaurerer en 75 mod. selv. Synd de ruster så mye...... Hva er planene for motor og understell? jeg har vurdert en m3 motor men det haster ikke. henter en fra tyskland eller statene når den tid kommer. motoren er egentlig veldig bra den jeg har. startet på første forsøk. understell har jeg ikke tengt på. noen ideer???ps. bilder kommer straks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Jeg synes du skal restaurere den så den blir helt orginal og tip top stand jeg. Er så få av de bilene igjen så det hadde vært morro at det var en grisestrøken orginal en som gikk her i norge :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortiz Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 jeg har vurdert en m3 motor men det haster ikke.henter en fra tyskland eller statene når den tid kommer. motoren er egentlig veldig bra den jeg har. startet på første forsøk. understell har jeg ikke tengt på. noen ideer???ps. bilder kommer straks Er jo greit å oppgradere understell og bremser nå når du er i gang hvis du har tenkt å trimme originalmotoren eller seinere montere m3 motor. Jeg har kjøpt inn H&R fjærer,bilstein dempere og superflex-foringer. Bremsekalipere tar jeg fra Volvo 240 og ventilerte skiver fra E21 320. Dette tror jeg skal bli et bra oppsett for sportslig gatekjøring. Sikter du mer på banekjøring finns det jo flere og selvfølgelig mer kostbare ting å gjøre. Siter 95 Volvo 855 81 Porsche 911SC 75-Bmw 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gorgo Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 2002 Tii er min ungdoms drømmebil. Jeg kommer til å følge med på denne posten fremover.... :respect Siter 08 Saab 9-3 1,9 TiD Vector No real power - just turbo shit.... 1950-65 boble ønskes kjøpt. Alt av interesse fra prosjekt, til strøken bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 2002 Tii er min ungdoms drømmebil. Jeg kommer til å følge med på denne posten fremover.... :respect ja det er en drøm og blir vel med drømmen om du ikke vil tømme lommeboka! Tii koster flesk... for såvidt en hel grisefjøs... Åssn går det med prosjektet da? gi oss en update. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gorgo Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Er det noe framgang? Updates...???:doh Siter 08 Saab 9-3 1,9 TiD Vector No real power - just turbo shit.... 1950-65 boble ønskes kjøpt. Alt av interesse fra prosjekt, til strøken bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg