Gå til innhold

Obs Svindel!!! Pass PÅ!!

Ranger emnet


arildjr

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vicky: copypaste alt inn i word, lagre fila og send meg på arild.jr@lyse.net

 

Skal lage en anmeldelse i tillegg.

 

Snakka nettopp med en kompis i politiet.

 

Gjør dette sånn.. Vi lager en liste med svindlede personer.

 

ALLE dere får en kopi av lista og anmelder det til deres respektive politistasjon.

SKRIV i anmeldelsen at dere vil ha han straffet og krever erstatning. Dette blir så sendt til HARSTAD politidistrikt. Tipper de har lite å gjøre der oppe så det blir da tatt tak i når det er såpass mange.

 

Juling får han seff i tillegg! :boxers

 

Arildjr: Har examen imorgen, så sitter på skolen å leser. Mailer deg pm`ene ikveld eller imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå bestilt flybillett og leiebil der oppe til i morgen. Pluss at han har fått advarsel.

 

Nå, er jeg på jakt. :driving

 

i og med at jeg ikke har mere krån igjen etter en viss Luke82 har dem håper jeg du maserer han ekstra godt for meg også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå bestilt flybillett og leiebil der oppe til i morgen. Pluss at han har fått advarsel.

 

Nå, er jeg på jakt. :driving

 

 

genialt, fint å se at noen tar å gjør noe! jeg er glad jeg ikke handlet noe av han som jeg tenkte å gjøre, men på en måte kunne jeg tenkt meg å gjøre det allikavell bare for å bli me å se reaksjonen hans, jeg skjøner ikke hvorfor enkelte absolutt skal holde på å svindle for noen skarve høvdinger...

 

jeg tror vi ønsker å få høre va som skjer når han blir konfrntert når du besøker han!

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør dette sånn.. Vi lager en liste med svindlede personer.

 

ALLE dere får en kopi av lista og anmelder det til deres respektive politistasjon.

SKRIV i anmeldelsen at dere vil ha han straffet og krever erstatning. Dette blir så sendt til HARSTAD politidistrikt. Tipper de har lite å gjøre der oppe så det blir da tatt tak i når det er såpass mange.

 

Holder på med en slik liste.. har fått 6 stk på den lista nå..

Men ser for meg at det er flere som har blitt lurt, så hvis alle som har blitt lurt sender meg en pm med navn, adresse, tlf nummer, hva de har handlet og hva de har betalt, så skal jeg sende ut denne listen til alle som er interessert etterpå..

Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer)

Volvo 740 TIC - 87 Modell

WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete.. Betalte han nettopp 3000 kroner for noen felger som kostet 7000 nye for "et par uker siden" med nye dekk.. Dårlige greier.. :( Jeg skrev PM til han at jeg skulle ha penger tilbake innen 2 dager. Hvis ikke setter jeg meg på flyet, og kommer tilbake med 3000 kroner. Ja, dette er en fuckings trussel... EG E SÅ FORBANNA :shake

 

Han trengte penger til strømregning sa han.. Flere som har blitt sagt det samme???

 

 

 

SATAN!!!!! skulle vært 4000 fra meg på vei for 18" felger!! Wolfrace med knall dekk!!! HELDIGVIS er det sjefen som overfører, så da kan han visst få trekt tilbake om det blir noe kødd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som joiner på tur til Harstad??

 

Møte dem som vil i Harstad jeg.. Så gå på puben.. Slår hardere etter noen pils

 

ikke så dumt det! virker som om han selger samme gjenstand til flere folk da, og bare tar pengene.. Setter også pris etter humør?? jeg fikk pris på 4000 for et sett helger, mens en annen her skulle få dem for 3 selv om jeg hadde "lagt dem av" for å få inn kapital..

 

Flaks for meg!!! Om sjefern kan trekke tilbake pengene, blir det ut i dekk sjappene til torsdag og søke "spons!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår