Hans a Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Blinkende lys på passat betyr i mange tilfeller dårlig kontakt en eller annen plass. Hadde et lignende problem på en -95 mod. Samme lampa lyste eller blinket. Det viste seg å være dårlig kontakt på printen på instrumentpanelet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Har samme problem på min -93 Tdi, lampa begynner å blinke rett som det er. Stanser jeg bilen og starter den igjen forsvinner det. Kjølevann nivå er helt ok, og temperaturen er reel, som oftest 60-70 grader når dette skjer. Har en mistanke til avleiringer/dritt på føleren i ekspansjonstanken selv da, men det er kansje heller printplata som noen mente her? Litt irriterende iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Skru løs instrumentplate og sjekk printen. Det er gratis. Og det er en veldig vanlig feil på disse modellene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Da skal jeg prøve det. Får skifte noen pærer med det samme å da :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Da skal jeg prøve det. Får skifte noen pærer med det samme å da :-) Er det slik at noen pærer i instrumentpanelet ikke lyser? (Bakgrunnsbelysning) Da jeg fikk loddet printplata fikk jeg bakgrunnsbelysningen tilbake også. Dvs de jeg trodde var gått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Mangler lys på siden til turtelleren ja, kansje det kommer tilbake også om det er en lodding som er dårlig. Hadde ikke gjort noe det da. :-) Var det mye pes å få ut instrumentpanelet da? Ikke kikket pådet enda da men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Tror ikke det er store problemet å løsne på den, men jeg sendte min inn til forhandleren. Så jeg er ikke sikker på hvor mange skruer som må løsnes. Men det bruker å være ganske enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hadde sikkert vært det enkleste. Men litt morro å prøve å fikse det selv å da. Ikke alltid det er billigst da men.. hehe. hender man gjør noe man ikke skulle gjort da :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg