Revolution Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Et stk -78 mod Kadett City karosseri (98 % rustfritt) med -79 front. 1 stk 1600 forstilling. 1 stk 1600 bakaksling (Coupe / Sedan). 1 ny fontrute til Coupe med farge øverst. 2 stk Gule Koni dempere, bak (City / Caravan) Har en del mer fra Kadett og selge, men starter med dette. Delene befinner seg i Kristiansund, og ser helst at de evt blir henta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 city karosseriet, er det helt ribba? Eventuell pris på dette med/uten 1600 forstilling. Send gjerne pm! :) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Pris på forstillinga? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjus Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Jeg kan hente forstillingen. Pris ? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolution Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Karosseriet er helt ribba ja, bare dashbord inni. Og det befinner seg inni en garasje, så den som skal hente det må helst ha en litt lav henger eller noe. Plana var nok å selge hver for seg. Priser tar vi på PM Kommer hjem fra Aberdeen 1. Juni. Så ingenting skjer før den tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffii Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hva skal du ha for forstillinga å bakakslingen ?:P Siter Opel Kadett C :pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Jacobsen Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 har du grill til gamle fronten?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolution Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Gi bud på Forstilling, og det samme for bakakslingen. Bakakselen skal selges hel, tar ikke ut innmat og sånne ting. Bakakslingen er uten tromler, de er tatt vekk med tanke på å bygge skivebrems på. 2000.- for karosseriet. Er dette Karosseriet det er snakk om: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61849&highlight=Kadett+City+Turbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjus Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 kan hente forstilling 1. juni om det passer for deg.. sender nummeret mitt på PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolution Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Tydeligvis mangelvare med forstilling og bakaksling rundt omkring. Budene hagler inn her. Så tror nok de går for mer enn 2500.- pr stykk. By videre folk. For å sitere noen her på forumet så går ei forstilling for opp til 6000.- og en bakaksling for 3 - 4000.- på Østlandsområdet. For de som er mest desp etter det ja. Er forresten bare her jeg har lagt de ut og enda, da jeg for tiden er på jobb i Aberdeen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Selger ikke fronten løst? altså, alt man trenger for å bygge om(usikker på hva det er enda) Blir vel noe slikt som framskjermer, framlykter, blinklys? eller? Eventuelt send meg en PM med pris. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 prospector: Hvor mye for QP-ruta? Pilsen: Du trenger frontplate, panser, blinklys og grill. Lyktene er like, de sitter bare nermere senter. jeg kjøper det gamle panseret ditt, hvis du bygger om Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Forstillinga solgt? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolution Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Forstillinga solgt? Forstillinga er ikke solgt nei. Ingenting solgt ennå, da jeg kom hjem fra Aberdeen 1. Juni. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 har du forgasser å selge, som tåler trykk? Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg