dynaBel Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 noen som har noen tanker om og ta av bunnlokket på denne og sette på et plexiglass i samme tykkelse som org? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 er ikke no problem det da Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 ok det var det jeg og mente men søskenbarne mitt sa noe annet. takker=) Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Jeg har egentlig ikke peiling på bilstereo, men kan tenke meg at plexiglass ikke leder vekk varme like bra som aluminium eller hva den toppen er lagd av. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 er vel dekslet under han tenker på da;) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 ja det er toppen jeg tenker på :) dær dynabel- logoen sitter :) Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koffe Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Denne delen bidrar nok også delvis til å lede varme bort fra komponentene. Jeg vil allikevel tro at det skal gå bra, med tanke på at det er kjølefinnene på siden som tar seg av det meste. Siter 2x Stroker 15" - 138,4 dB Pioneer TS-W5000SPL - xxx,x dB Ma audio HC 4002 - 4000W RMS @ 1Ohm 14,4V Student - 3. år Elektroingeniør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 er relativt sikker på at det ikke har noen stor betydning,har prøvd dette selv og vet om mange andre som har gjort det samme uten at forsterkeren har tatt skade av det:) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 er vel dekslet under han tenker på da;) ja det er det jeg tenker på. det øverste flate lokket som dekker alle komponentene Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Denne delen bidrar nok også delvis til å lede varme bort fra komponentene. Jeg vil allikevel tro at det skal gå bra, med tanke på at det er kjølefinnene på siden som tar seg av det meste. ja de tar det meste ja, men er jo heller ikke noe problem og innstalere en 80 mm vifte heller Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 noen som har denne ampen og har hatt av lokket, trenger jeg noe modifisering av plexien jeg legger på eller er det bare en helt flat plate? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 ja det er toppen jeg tenker på :) dær dynabel- logoen sitter :) Hva er vitsen med det da? Du vil jo bare få se baksiden av et kjedelig printkort... Da er det nok litt kulere å bytte baksiden og montere forsterkeren opp/ned (om mulig med tanke på kjøling) eller på høykant. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Enig med sistemann, på oversiden (altså kretskortet underside) er det jo ikke noe spennende å se. Dessuten mener jeg at det kun er undersiden og endene (der terminalene sitter) som kan tas av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Jeg har egentlig ikke peiling på bilstereo, men kan tenke meg at plexiglass ikke leder vekk varme like bra som aluminium eller hva den toppen er lagd av. Hmm, ifølge min sveiselærer leder faktisk aluminum varme svææært gådt. Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Enig med sistemann, på oversiden (altså kretskortet underside) er det jo ikke noe spennende å se. Dessuten mener jeg at det kun er undersiden og endene (der terminalene sitter) som kan tas av. Det ser jo ut som det er et deksel på oppsiden som går an å ta av, men det skjuler neppe noe interessant :) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg