Figgi Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Ja nå har de funnet ut at vi skal ha 40 nye skilter langs veiene her i Norge. les saken her. OBS! det er PDF filer (Skilt saken står på side 4!) Fra Rana Blad sine sider Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 får bare håpe at det ikke blir så mange nye skilt her nord da :) tviler på at jeg setter meg ned å pugger 40nye skilt :well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 gidder ikke jeg heller:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 er det så ille at det kommer noen nye skilt da? flere av disse skiltene er jo meget praktiske og informative.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Endelig noen fler regler som kan brytes, og vi kan straffes for ikke å ha fulgt dem. Som om det ike var nok fra før...JIPPI!!:deng Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Endelig noen fler regler som kan brytes, og vi kan straffes for ikke å ha fulgt dem.Som om det ike var nok fra før...JIPPI!!:deng De aller fleste av disse nye skiltene er serviceskilt og fareskilt. Så er ikke så mange nye forbudsskilt du trenger å bekymre deg for ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 De aller fleste av disse nye skiltene er serviceskilt og fareskilt. Så er ikke så mange nye forbudsskilt du trenger å bekymre deg for ;) var liksom det som var noe av poenget mitt også.. hehe.. de fleste av disse skiltene er rett og slett praktiske og informative for oss bilister.. kan ikke skjønne hvorfor folk surver egentlig. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 jeg bare informerte om at det kommer nye skilter om 4 dager, er ikke sur for det. Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Tenkte mer på skurk f eks jeg.. hehe.. ikke det du sa Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg