volvojenta Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 skulle starte 240 min i dag 81 mod med b21 forgasser motor. men da bare rakla det som f... hørtes ut som om det var tenningsbank i hele jævela bilen. kjørte ca 8 km så stoppa jeg å startet den igjen å når jeg ga gass så sluttet den å rakle så lenge motoren gikk. men når jeg skrur av tenninga å skal skru den på igjen er det samme raklinga, men gir seg når den får gass og motoren går. noen som veit hva det er?? en kompis som foreslo råde bank, men rart den gir seg da.. hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Der er vell rådebank ja. Har du bra oljetrykk da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojenta Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 ja oljelampa lyser ikke hvertfal.. men det lukter noe jævelig bensin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 flotøren som har hengt seg opp. altså, den druknes? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Sjekk at olja er fin på den, ta en liten titt i oljepåfyllinga. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojenta Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 okey. skal sjekke det. men kan det være noe i tenninga? siden det liksom er værst når jeg vrir om nøkkelen! har hatt litt problemer med den før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg