Gå til innhold

Banekjøring 28/7 Rudskogen

Ranger emnet


RR...

Anbefalte innlegg

Hei

 

Fredag 28/7 arangerer vi i år som i fjor

http://www.ruudracing.no/raceday.pdf

 

Man kan også finne mere info i linken under

http://www.ruudracing.no/forum/viewtopic.php?t=92

 

Dette er en kjempe mulighet for deg som ikke har fått så mye kjøretid på bane!

 

Kan også sefølgelig besvare spørsmål i denne topicen !

 

Vi ses

Da er terminlisten for 2012 sesongen på Rudskogen spikret:

Lørdag 21. april ,Søndag 6. mai, Lørdag 7. jul , Søndag 12. august

Lørdag og søndag 29/30 september - årets hovedtreff! ,Lørdag 13. oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det mange her som ikke har kjørt på bane før ?

Da er terminlisten for 2012 sesongen på Rudskogen spikret:

Lørdag 21. april ,Søndag 6. mai, Lørdag 7. jul , Søndag 12. august

Lørdag og søndag 29/30 september - årets hovedtreff! ,Lørdag 13. oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Øyvind Rud.....(RudRacing) 500 kr for og kjøre pr bil er helt greit... men hvis kameraten min skal teste bilen min må han betale 200 kr for det...og hvis jeg skal la dama sitte på så blir det 150 til... 850 da...dette var helt sykt...

trur jeg kaster inn hånkle i år jeg..dette blr et hai treff ... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hvis du tror at det er griskhet som står bak tar du nok ganske feil ,at vi arangerer et slikt treff for å tene penger er også helt feil !

Kom å kjør det koster ikke deg mer en 500,. kr ,det er deg selv du skal underholde er det ikke ?

Det er nevnt på andre forum at det er "nesten" umulig å leie banen pga andre som driter i sikkerheten og reglene som rudskogen setter for at vi skal få leie og kjøre!

Vi ønsker ikke mer en 1 fører pr bil og ikke passasjer !

Prøv å ring Grete som leier ut banen for rudskogen å spør henne om regler og hva hun mener

du kan da ringe 69226810.

 

Det er alle andre som leier banen som driter i regler som ødeleger ..det ender snart med at det bare er motorsportklubber som for leie banene i fremtiden

 

Prøver å fremstå som seriøs og ønsker ikke ulykker eller klage fra rudskogen som gjør at ikke vi får leie banen i fremtiden !

Da er terminlisten for 2012 sesongen på Rudskogen spikret:

Lørdag 21. april ,Søndag 6. mai, Lørdag 7. jul , Søndag 12. august

Lørdag og søndag 29/30 september - årets hovedtreff! ,Lørdag 13. oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror at det er griskhet som står bak tar du nok ganske feil ,at vi arangerer et slikt treff for å tene penger er også helt feil !

Kom å kjør det koster ikke deg mer en 500,. kr ,det er deg selv du skal underholde er det ikke ?

Det er nevnt på andre forum at det er "nesten" umulig å leie banen pga andre som driter i sikkerheten og reglene som rudskogen setter for at vi skal få leie og kjøre!

Vi ønsker ikke mer en 1 fører pr bil og ikke passasjer !

Prøv å ring Grete som leier ut banen for rudskogen å spør henne om regler og hva hun mener

du kan da ringe 69226810.

 

Det er alle andre som leier banen som driter i regler som ødeleger ..det ender snart med at det bare er motorsportklubber som for leie banene i fremtiden

 

Prøver å fremstå som seriøs og ønsker ikke ulykker eller klage fra rudskogen som gjør at ikke vi får leie banen i fremtiden !

 

Hvorfor ingen passasjer??

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg hva slags kjøring dette blir..??? Blir det slik som gatebil treffa... Hvis dere praktiserer drifting (hope not).. Vil dere da dele opp kjøringa med drifting heat og idealspor heat.??

 

Maks 80 biler.. Hvor mangen slipper dere utpå samtidig ??

 

Ser ut som det passer nokså bra denne datoen, så jeg håper på at dette er et bra arangemang med "fin" kjøring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker dette blir en dag på banen som alle andre dager når mindre private team arrangerer kjøring.. (pico, bimekanikker.no osv.) Dette er SMÅ treff, der man kan teste, lære og ha det gøy på bane. Det blir ikke like sirkus som Gatebil der man satser ALT og bør ha 400hk ++ for å ikke være i veien.. ;)

 

Har vært på flere av disse private treffene, og folk jubler for dette hver gang de drar derfra.

 

MEN! Sikkerhet foran alt.. Aksepter reglene som settes for kjøring, dere kan herje omtrent uhemmet når dere får GO flagget..

 

Når det sies maks 80 biler vil det være totalt påmeldte til kjøring slik jeg ser det. Slipper da små heat på 10-20 biler utpå samtidig for 10-15 min hver. Dette fungerer bra og risikoen for uhell og andre ting er minimal..

 

Syns dere skal være glad noen tar initativet til å la oss leke på bane, kom å se om dere er .. nja, skeptisk.. og bli med ved neste anledning. Eller ta sjansen og hiv dere utpå!

 

Applaus til Ruud Racing som gir dere muligheten for uhemmet morro! :)

Rebel

 

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

2000 V70R AWD Laserblå (soon2come)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Hyggelig at noen ser ting som vi gjør det !

80 stk er total antall ,vi satser på max kjøretid og god sikkerhet

det vil vel bli ca 10-15 biler på av gangen

Møt opp fra kl 1530 .vi vil holde et føremøte ca kl 1600

der vil det være generell gjennomgang av regler og hvordan dagen utarter seg :thumb

 

Her er alle velkommne,liten som stor !

Da er terminlisten for 2012 sesongen på Rudskogen spikret:

Lørdag 21. april ,Søndag 6. mai, Lørdag 7. jul , Søndag 12. august

Lørdag og søndag 29/30 september - årets hovedtreff! ,Lørdag 13. oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere her som skal ta vegen til rudskogen den 28/7 ?

Da er terminlisten for 2012 sesongen på Rudskogen spikret:

Lørdag 21. april ,Søndag 6. mai, Lørdag 7. jul , Søndag 12. august

Lørdag og søndag 29/30 september - årets hovedtreff! ,Lørdag 13. oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange er det som er påmeldt sålangt???

er det lov å ha prøveslikt fra biltilsynet???

er ikke noe i veien med bilen min... har bare ikke fått time til eugodkjenning enna..:(

men håper seff på å få kjøre hvis det er mulig....

Nissan 200sx 1990.

X:1991 Peugeot 405 Mi16 (har fortsatt deler)

X:1988 Peugeot 405 Mi16 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste gangene jeg har vært på de arrangementene der, har det kun vært tillatt med prøveskilt i metall, firmaskilter og ikke dagsprøvekjennemerke som det så fint heter.. Dette har visst noe med forsikringer og ansvar å gjøre..

 

Men dette må andre bekrefte 100%, men dette har vært regelen tidligere i år de gangene jeg har vært der.

Rebel

 

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

2000 V70R AWD Laserblå (soon2come)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår