Gå til innhold

Fusking 325 E30

Ranger emnet


Crash

Anbefalte innlegg

Morn..

Bilen min begynte plutselig å fuske på høyt turtall(4000omr) i dag.. bilen er helt normal til jeg kommer opp mot 4000omr da begynte den å fuske og nappe.. noen som vet hva orsaken kan være..(ps,,har akkurat byttet topp)

 

Takk for svar

BMW E30 325i touring 1990mod :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE,,takk

 

Du får si i fra hvis du finner ut noe,,

Bilen min har også begynt å bruke olje,er det noe som kommer etter man har bytett topp?

Siden du har byttet topp, er det sikkert noe som ikke har gått helt rett under skiftinga av topp ja tror jeg..

 

Men hvordan er din etter 4000rpms? Dør den helt ut? Smeller det i potta? Lukter det bensin? Fjusker?

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har byttet topp, er det sikkert noe som ikke har gått helt rett under skiftinga av topp ja tror jeg..

 

Men hvordan er din etter 4000rpms? Dør den helt ut? Smeller det i potta? Lukter det bensin? Fjusker?

 

Jeg har ikke fått prøvd så mye,,men det begynt å nape å fuske,,ville likssom ikke over det turtallet

BMW E30 325i touring 1990mod :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat vert ute å kjørt ca 5 mil..Bilen gikk helt fint det fuska ikke en eneste gang:hvaskjera ....

Øy.. det var rart..

 

Men jeg har gått litt bort ifra teorien om at det er pumpa på min som er gåen, tror mer det er bensin trykks regulatoren som er gåen nå..

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øy.. det var rart..

 

Men jeg har gått litt bort ifra teorien om at det er pumpa på min som er gåen, tror mer det er bensin trykks regulatoren som er gåen nå..

 

Hvordan har du kommet fram til det,,gjør bensin forbruk måleren din noe spess når det begynner å fuske:well

BMW E30 325i touring 1990mod :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går til topps, mener jeg å huske..

 

Men siden jeg målte trykket på min, og den lå på ca 2kg, så skal visst det være nokk. (Men jeg er enda ikke sikker på det). Og siden jeg nå tror det kan være regulatoren er fordi det er jo ikke noe særlig andre komponenter på bilen som kan være gåen.. (Testet det meste..)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår